موضوعات داغ

جمس سیرا با لاستیک‌های برف شکن، سورپرایز زمستانی جنرال موتورز

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت جنرال موتورز از سال 2017 و به مناسبت هر زمستان، نسخه‌ای ویژه از جمس سیرا را برای ماجراجویی در این فصل ارایه می‌کند. این شرکت برای زمستان سال 2020 اقدام به عرضه جمس سیرا HD AT4 کرده که برای اکتشافات زمستانی فوق‌العاده خواهد بود. این خودرو مجهز به سیستم تعلیق آفرودی، محافظ کامل زیربندی خودرو، قلاب‌های یدک‌کش، گیربکس با کمک، سیستم کنترل پایین آمدن از تپه، بدنه کرومی و درب عقب مخصوص است که ظاهری جذاب را برای آن مهیا کرده‌اند.
جمس سیرا HD AT4 از پیشرانه 6.6 لیتری V8 بهره می‌برد که 401 اسب‌بخار قدرت و 630 نیوتن‌متر گشتاور ارایه می‌دهد. نکته بارز در ظاهر خودرو لاستیک‌های برف شکن مترکس سری 150 است که در این خودرو نصب شده‌اند. مطابق اعلام جنرال موتورز، هرکدام از این لاستیک‌های سری مترکس ده هزار دلار قیمت دارند.
در قسمت جلویی جمس سیرا HD AT4 یک نوار سی اینچی ساخت ریجید قرار دارد که برای بالا رفتن از کوهستان مفید خواهد بود. برای تکمیل لذت رانندگی خودرو در مسیرهای آفرودی برفی، جنرال موتورز درون گلگیرها و زیر بدنه خودرو چراغ‌هایی قرار داده تا در هنگام ماجراجویی تسلط مناسبی روی خودرو داشته باشید. یک اسنوبرد و یک اسکی نیز وظیفه تکمیل سایر جنبه‌های این برف نورد فوق‌العاده را بر عهده دارند.
البته این خودرو جنبه نمایشی دارد و هزینه‌های گزاف ساخت آن به جنرال موتورز اجازه ساخت‌ آن را نمی دهد. با این وجود از جمس سیرا HD AT4 برای نمایشی در کوهستان وایل کلرادو که یکی از بهترین مسیرهای برفی آمریکا است، استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود از جمس سیرا HD AT4 در تیم‌های نجات و پشتیبانی کوهستان استفاده شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد