موضوعات داغ

این عمارت ۱۷.۵ میلیون دلاری در فلوریدا پیست مسابقه مخصوص خودش را دارد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پولدار هستید و عاشق رانندگی؟ ما راه خیلی خوبی برای خرج کردن پول‌های شما داریم. این عمارت مجلل در فلوریدا با پیست مسابقه مخصوص خودش را خریداری کنید.
این عمارت متعلق به فروشنده بانفوذ خودروهای کاروانی در تونوتوساسا منطقه‌ای حومه شهری در تمپا ایالت فلوریدا هشت اتاق خواب، ۲۶ حمام و دو استخر دارد. این عمارت روی زمین ۳۶ هکتاری بنا شده که دارای یک سالن بولینگ، اصطبل اسب، خانه دوطبقه مخصوص مهمانان، انبار قایق و ۴ هزار متر مربع فضای سرپوشیده است. اما این‌ها چیزی نیستند که ما را هیجان‌زده کرده‌اند.
در این ملک بزرگ، یک انبار ۱۰۰۰ متر مربعی وجود دارد که قبلا محل نگهداری از کلکسیون ۸۰ خودرو متعلق به صاحب قبلی این ملک بوده است. در این انبار خودروهایی مثل مک‌ لارن F1 LM، فراری 250LM و پلیموث باراکودا ۱۹۶۷ نگهداری شده است. این انبار به یک پیست مسابقه با هشت پیچ متصل شده که درست کنار خلیج تمپا قرار دارد. اگر این یک خانه رویایی نیست، پس چیست؟
این عمارت که در سال ۲۰۱۲ ساخته شده الان با قیمت خیلی خیلی مناسب ۱۷.۵ میلیون دلار به فروش می‌رسد. پس بهتر است قبل از اینکه شخص دیگری آن را بخرد این خانه رویایی را از آن خود کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/27
شما هم مثل من ماشین حساب برداشتید و شروع کردید به حساب کتاب--- 238 میلیارد تومان ارزش این خونه هست