موضوعات داغ

افزایش دوباره محصولات چری ویژه بهمن ماه + جدول

عکس مطلب اول
به دنبال اعلام افزایش قیمت محصولات "ام وی ام"، شرکت مدیران خودرو اقدام به اعلام قیمت جدید محصولات "چری" ویژه بهمن ماه کرده است و از امروز، تمامی محصولات خود را با قیمت جدید به مشتریان عرضه خواهد کرد و نیاز است که مشتریان با قیمت جدید نسبت به ثبت نام و تسویه حساب خودروی خود اقدام کنند، این درحالیست که ماه گذشته نیز شرکت مدیران خودرو اقدام به افزایش چندین میلیون تومانی قیمت محصولات خود کرده بود و حالا نیز مرحله دوم افزایش قیمت محصولات خود را در بهمن ماه اعلام کرده است.
باتوجه به لیست اعلامی از سوی مدیران خودرو، می توانیم حداقل افزایش قیمت 10 میلیون و 500 هزار تومانی برای خودروی "چری آریزو 5 دنده ای" و همچنین حداکثر افزایش قیمت بیشتر از 13 میلیون تومانی را برای خودروی "چری تیگو 7" شاهد باشیم که جزییات بیشتر آن و مقایسه قیمت با ماه گذشته را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

فزایش دوباره محصولات چری ویژه بهمن ماه

فزایش دوباره محصولات چری ویژه بهمن ماه


نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/25
نخرید دوستان...به والله قسم نخرید.

به این شرکت تذکر تعذیراتی دادن میخواد هرجور شدهباز پول بیشتر بگیره یه بار نگیرین هم خود اونا بفهمن هم سازمان بازرسی یقشون میگیره
1398/11/25
خیلی باحالن
آریزو ۶ تا حالا یه دونه هم نفروخته
1398/11/25
نصف قیمتش میارزه
1398/11/25
خوشم میاد تا سازمان حمایت از مصرف کننده بیانیه میده که مدیران خودرو باید به قیمت سابق برگرده، روز بعدش مدیران خودرو قیمت محصولاتش میبره بالا. یعنی سازمان حمایت از مصرف کننده کششک. خخخخ
1398/11/25
علف خرسه مگه ، بیاری بیرون نصف قیمت با التماس
1398/11/25
یه شرکت دزد بی در و پیکر ، واقعا بدبختن اونهایی که پول بدن این آشغال ها رو بخرن
1398/11/25
یعنی تو ایران هیچ نهاد نظارتی وجود نداره که بخواد جلو این کمپانیارا بگیره؟
مدیریتی که که سازمان تعزیرات اینقدر ازش دم میزنه کجاست؟
آخه یه ماشین بی کیفیت چینی مگه ارزشش خارج از ایران چقدره که اینجا داره با این ارقام نجومی به مصرف کنندا بیچاره قالب میشه؟
دولت مثلا تدبیر و امید یکمم بفکر مردم بدبخت باشین بوالله مردم گناه دارن