موضوعات داغ

کاری که رانندگان سرویس مدارس باید برای دریافت سهمیه خود انجام دهند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی ‌های شهری اعلام کرد که رانندگان سرویس مدارس جهت برخورداری از سهمیه اختصاصی سوخت خود می بایست برای نصب نرم افزار محاسبه پیمایش سوخت هرچه سریعتر اقدام کنند. مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی ‌های شهری درباره ضرورت نصب نرم ‌افزار پیمایش سوخت توسط سرویس مدارس اعلام کرد که بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مقرر شده است که اختصاص سهمیه رانندگان سرویس مدارس، می بایست تنها بر مبنای پیمایش آن‌ ها در قالب اعتبار نقدی به حساب مالکان این خودروها انجام شود و به همین منظور لازم است که رانندگان سرویس مدارس هرچه سریعتر نسبت به نصب آن اقدام کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی در صحبت های خود اضافه می کند که میزان پیمایش ماهانه هر راننده بر اساس گزارش ارسالی توسط این نرم افزار در طول هرماه محاسبه خواهد شد، به همین دلیل مبنای اختصاص اعتبار سهمیه سوخت آنان براساس این نرم افزار بوده و نیاز است که رانندگان در تلفن همراه خود برنامه لازم را نصب کنند. مرجع شناسایی و فعالیت در این حوزه، نرم افزار موبایلی است و عدم نصب و ارائه گزارش پیمایش انجام شده، موجب حذف سهمیه سوخت آنان خواهد شد.
رانندگان سرویس مدارس باید با شروع و پایان هر سرویس، گزینه شروع سفر و پایان سرویس را از طریق برنامه ثبت می کنند و لازم است که این کار برای تمامی سفرها انجام شود. مجموع سرویس‌ های انجام شده و مسافت‌ های طی شده توسط راننده در زمان فعالیت، تعیین کننده میزان سهمیه سوخت مورد نیاز رانندگان خواهد بود. گفتنی است که این نرم افزار تنها برای سنجش پیمایش این گروه از ناوگان جهت تعیین سهمیه سوخت است و کاربردی برای دانش آموزان ندارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد