موضوعات داغ

1700 مشتری سایپا دیزل منتظر دریافت خودرو

عکس مطلب اول
مشتریان شرکت سایپا دیزل از تاخیر در تحویل دادن خودروهای خود گلایه دارند. به گفته یکی از آن ها، 1700 نفر از مشتریان سایپا دیزل از تحویل گرفتن خودروهای خود از سال 96 جاه مانده اند و هنوز نتوانسته اند خودروهای خود را تحویل بگیرند. وی می گوید که حدود 1700 نفر طی قراردادی با موعد تحویل 96 با سایپا دیزل، همچنان در انتظار تحویل خودروهای خود هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه مدت زیادی از سال 98 باقی نمانده، هنوز موفق به دریافت خودروهای خود نشده ایم. وی در ادامه مدعی شد که بر اساس مدارک و اطلاعات، خودروها وارد شده اما به دلایل نامشخص هنوز به مشتریان تحویل داده نشده است. برای پیگیری مشکل خود چندبار به قوه قضاییه شکایت کرده ایم، اما هنوز جوابی دریافت نکرده ایم و حتی نمی دانیم پرونده در چه مرحله ای قرار دارد.
هفته گذشته تعدادی از این افراد در مقابل مجتمع قضایی شهید مفتح نیز تجمع کردند تا پیگیر خواسته خود شوند.
تا لحظه انتشار این گزارش، شرکت سایپا دیزل اظهارنظری در این رابطه نکرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/27
خداوکیلی شما روزنامه نگارها که میدونید باید به کجا مراجعه کرده که این قیمت های فضایی کامیون لااقل کمی کاهش بدهد یه همکاری برای این قشر زحمت کش بکشید پی گیری کنید ما که به آقای ریسی وزیر صنعت پلیس فتا نامه زدیم پیام دادیم فایده ندارد خدا وکیلی هرکدومتون برای مردم کار میکنید پیگیری کنید قیمت ها رو از دوسایت شیپور ودیوار مربوط به کامیون حذف کنید دوسال بدبخت شدیم بیکار شدیم دیگه باید خواب کامیون دید تا خرید باهاش زندگیمون چرخوند یه مردتون دست به کاربشه کمک کنه به این قشر