موضوعات داغ

AMG از قایق جدید خود رونمایی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
زیرشاخه AMG از برند مرسدس بنز در ادامه همکاری موفق خود با تیم Cigarette Racing، از قایق تندرو جدید این تیم رونمایی کرد. قایق اسپرت AMG از موتورهایی به قدرت 2700 اسب‌بخار بهره می‌برد و دوازدهمین همکاری موفق AMG و تیم Cigarette Racing است.
نکته جالب در خصوص قایق تندرو AMG این است که موتورهای این قایق توسط AMG ساخته نشده‌اند. شش موتور V8 به حجم 4.6 لیتر و با قدرت 450 اسب‌بخار برای قایق جدید تیم Cigarette Racing در نظر گرفته شده‌ که می‌تواند این قایق 20 تنی را به سرعت 80 مایل در ساعت برساند.
AMG برای نخستین بار این قایق را همراه با یک خودرو پشتیبان ارایه کرده و شکی نیست که این خودرو مرسدس G کلاس است. این مرسدس بنز G63 توسط AMG سفارشی‌سازی شده و از رنگ آبی تیره بهره‌مند است تا با تم قایق همخوانی داشته باشد. علاوه برآن نمادهای تیم توسعه Cigarette Racing نیز در اتاق خودرو به کار گرفته شده‌اند تا این مرسدس بیش از دیگر نمونه‌ها خاص باشد.
AMG این قایق را تیرانا نام نهاده است. قایق تیرانا سریع‌ترین ساخته این شرکت تابحال نیست و برخی از ساخته‌های این شرکت قدرت دست‌یابی به سرعت 130 مایل در ساعت نیز داشته‌اند. این کشتی از یک کابین بزرگ، حمام اختصاصی و عرشه‌ای جالب بهره‌مند است و اتاق پذیرایی آن برای 26 مسافر جا دارد. در کنار تمامی این موارد قایق تیرانا می‌تواند با سرعت 80 مایل در ساعت حرکت کند. البته مصرف سوخت قایق در زمانی که با نهایت قدرت خود کار کند بسیار بالاست و AMG پیشنهاد می‌کند تا یکی از شش موتور قایق را خاموش کرده و در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد