موضوعات داغ

تخلفاتی که به درخواست رانندگان از سوی پلیس بررسی نخواهد شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت که رانندگان می تواند با ثبت اعتراض خود در دفاتر پلیس +10 در شهرهای مختلف نسبت به جریمه های صادر شده از سوی پلیس راهور اعتراض کنند. همکاران ما در پلیس راهور و اجرائیات این آمادگی را دارند تا به این شکایات و رفع ابهامات آن اقدام کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در صحبت های خود اضافه می کند که پلیس راهور شکایات و اعتراض در مورد جرایم صادر شده حاصل از تخلفات رانندگی را بررسی می کند و فقط 4 تخلف وجود دارد که به آن ها رسیدگی نمی شود. این تخلفات عبارت است از عبور از چراغ قرمز، عدم توجه به فرمان پلیس، نبستن کمربند ایمنی و نداشتن کلاه ایمنی و تخلفات رانندگی افراد مقصر در تصادفات که توسط پلیس راهور رسیدگی نمی شود.
رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه بیان داشت: با پرداخت نشدن جرایم رانندگی این جرایم دو برابر می شود. رانندگان می توانند با مراجعه به سایت راهور 120 و انتخاب موردی جرایم خود اقدام کنند. البته رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که پرداخت از طریق سایت به صورت آفلاین بوده و در مقایسه با پرداخت بانکی مقداری با تاخیر در سوابق اعمال خواهد شد.
سردار هادیانفر در ادامه درباره خودروهای با جریمه بالای یک میلیون تومان گفت: خودروهایی که جریمه بالای یک میلیون تومان دارند و خودروی آن ها به پارکینگ منتقل شده می توانند به صورت اقساطی جریمه های خود را پرداخت کنند. رانندگان باید توجه داشته باشند که زمان پرداخت جرایم به صورت اقساطی فقط تا پایان اسفندماه سال جاری خواهد بود.
وی در پایان تصریح کرد: هموطنان در سفرهای زمستانی خود از ارتکاب تخلفاتی همچون سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی جدا خودداری کنند، زیرا این چهار تخلف از مهمترین عوامل حادثه ساز تصادفات محسوب می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد