موضوعات داغ

سهمیه سوخت نوروزی 400 لیتری به تاکسی های بین شهری تکذیب شد

عکس مطلب اول
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به خبر تخصیص ۴۰۰ لیتر بنزین به تاکسی ‌های بین شهری که در فضای مجازی منتشر شده بود، اعلام کرد که در حال حاضر خبری از تخصیص 400 لیتر سوخت یارانه ای به تاکسی های بین شهری نبوده و جزییات این خبر به شدت تکذیب می شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه‌ کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی اعلام کرد که اگر سهمیه ‌ای به عنوان بنزین نوروز یا نوعی دیگر باشد، از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی اطلاع رسانی خواهد شد و شایعه تخصیص 400 لیتر بنزین نوروزی در اسفند ماه امسال و فروردین ماه سال آینده به تاکسی های بین شهری صحت نخواهد داشت. شاید در حال حاضر مدیر کل مسافربری سازمان راهداری کشور این خبر را تایید کرده باشد، اما در واقع تصمیم گیرنده اصلی تخصیص سوخت به عهده شرکت پخش ملی فرآوردهای نفتی است و می بایست در ابتدا وزارت کشور تایید نهایی را ابلاغ کرده و سپس ما نسبت به اجرای آن اقدام کنیم.
کاهی در ادامه همچنین به شایعاتی در خصوص تک نرخی شدن قیمت بنزین اشاره کرد و افزود که شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی این موضوع را تکذیب می‌ کند و به عنوان شرکت مجری، مصوبه ‌ای در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد