موضوعات داغ

مسابقه طناب کشی هاوال H9 و فورد F150، زورآزمایی چین و آمریکا + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مشاهده نبرد کشش خودروها همیشه جذاب است و هر روز شاهد انتشار ویدیوهای بسیاری در این سبک هستیم. در این ویدیو که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، شاسی‌بلند صاحب نام چینی یعنی هاوال H9 به نبرد با رقبای پرآوازه ژاپنی و آمریکایی خود نظیر فورد F-150 و تویوتا لندکروزر می‌پردازد. این ویدیو به خوبی نشان می‌دهد که تمامی محصولات چینی از نظر کیفی در یک رده نیستند و خودروسازان چینی قادرند تا محصولاتی قابل رقابت با خودروهای روز دنیا تولید کنند.
متاسفانه معلوم نیست که فورد F-150 حاضر در این ویدیو از چه نوع پیشرانه‌ای استفاده می‌کند، با این وجود مطمئنیم که پیکاپ امریکایی از سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک بهره‌مند است. فورد F-150 نتیجه را به حریف چینی واگذار می‌کند که علت آن به لاستیک‌های کم عاج خودرو بازمی‌گردد. در نبرد بعدی جیپ رنگلر حاضر شده و خوشبختانه می‌تواند برای خودروسازی آمریکا آبرو بخرد. در ادامه خودرو نیز نبردهای کشش دیگر مابین خودروهای چینی متفاوتی برگزار می‌شود که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. هاوال H9 حضور کمرنگی در بازار خودرو ایران داشت و اکنون با قیمتی در حدود یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/4
جلوی هاوال یه ماشین دیگه هم هست که داره کمک میکنه به هاوال منتها فیلمبردار خیلی داره سعی میکنه توی فیلم نیوفته اون ماشین.
1398/12/4
در هر تست هاوال زودتر شروع میکنه ، معمولا باید با هم اقدام به گاز دادن بکنن
1398/12/4
فیلم تبلیغاتی آشغال چینی رو خجالت نمیکشید میذارید ؟