موضوعات داغ

طرح‌های اولیه فیس‌لیفت کراس اوور جک S4 با کد جک S432 منتشر شد

عکس مطلب اول
شرکت جک به تازگی تصاویر جدیدی منتشر نموده که به‌احتمال ‌قوی این تصاویر مربوط به فیس‌لیفت کراس اوور سایز متوسط جک S4 هستند. این خودرو در نیمه دوم سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این کراس اوور سایز متوسط جدید توسط گروه مرکز طراحی شرکت جک واقع در ایتالیا طراحی شده‌است.
از لحاظ طراحی بدنه، در این خودرو عناصر مشخص جک و زبان طراحی جک A5 و فیس‌لیفت جک S7 مشاهده می‌شوند. این عناصر عبارت‌اند از جلوپنجره آبشاری با خطوط عمودی و چراغ‌های روشنایی در روز که در بالاترین قسمت گلگیر جلو و به‌موازات لبه درب موتور قرار دارند و چراغ‌های اصلی که در زیر چراغ‌های روشنایی در روز و جدای از آن‌ها قرار دارند.
در نمای جانبی نیز خط کمر خودرو از لبه چراغ‌های روشنایی در روز شروع شده و تا لبه چراغ‌های عقب کشیده شده‌ است و حس پایداری بیشتری به بیننده القاء می‌کند. قوس سقف این خودرو نیز از جلو تا عقب با یک شیب ملایم و رو به پائین کشیده شده و در نهایت به اسپویلر عقب منتهی می‌شود، وجود این اسپویلر باعث کمتر شدن مقاومت آیرودینامیکی خودرو و در نتیجه کمتر شدن مصرف سوخت خودرو می‌شود، درعین‌ حال طراحی صحیح قوس سقف خودرو باعث شده تا فضای صندلی عقب نیز در حد مطلوب و قابل قبولی باشد.

فیس لیفت جک S4

فیس لیفت جک S4

در تصویر نمای عقب جزئیات کمی نمایش داده ‌شده ولیکن از همین تصویر می‌توان متوجه شد که چراغ عقب این خودرو نیز همانند جک A5 و فیس‌لیفت جک S7 در کل عرض خودرو کشیده ‌شده ‌‌و باعث شود خودرو عریض‌تر به نظر برسد.

JAC S4

JAC S4

تاکنون از سوی شرکت جک اطلاعی در رابطه با قوای محرکه و گیربکس این خودرو جدید منتشر نشده ولی می‌توان انتظار داشت این خودرو نیز همانند نمونه فعلی جک S4 و سدان جدید جک A5 با موتور 1.5 لیتری بنزینی توربو و گیربکس CVT ساخت شرکت بلژیکی پانچ با کد VT3 به بازار عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد