موضوعات داغ

اختصاص خودرو آتش نشانی آمیکو آسنا به فرودگاه ارومیه و فرودگاه شاهرود

عکس مطلب اول
احمدی معاون عملیات هوانوردی فرودگاه ارومیه از اختصاص یک دستگاه خودروی آتش نشانی ولوو و یک دستگاه خودروی مارشالری فالومی آمیکو آسنا به اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه ارومیه خبر داد. پیش از این آمیکو آسنا توسط شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت نیز به کار گرفته شده بود.
بنابر گفته احمدی، این خودروها از تجهیزات پیشرفته آتش‌نشانی بهره‌مند هستند که البته این تجهیزات ساخت داخل است. وی تحویل این دو دستگاه خودرو را گامی مهم برای بالا نگه داشتن ضریب ایمنی فرودگاه ارومیه عنوان کرد.
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه ارومیه با ضروری دانستن افزایش نظارت بر سطوح پروازی گفت: در این راستا نیز یک دستگاه خودروی مارشالری فالومی آمیکو آسنا با همکاری مدیر کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به این فرودگاه اختصاص داده شده است.
در خبری دیگر نیز یک دستگاه خودروی فالومی آمیکو آسنا به واحد آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما فرودگاه بین المللی شاهرود تحویل داده شد. هر دو خودرو اختصاص یافته به فرودگاه ارومیه و فرودگاه شاهرود ظاهر یکسانی دارند و به نظر می‌رسد از امکانات مشابهی بهره‌مند باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد