موضوعات داغ

یک راننده تریلی بزرگترین باربیکیو سیار دنیا را ساخت +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
همه ما عاشق خوردن گوشت کبابی هستیم. بیشتر مردم روش کباب کردن گوشت را بلد هستند. همه می‌دانند باربیکیو فرصت خیلی خوبی برای خانواده و دوستان است تا اوقات فراغت خود را کنار یکدیگر بگذرانند. اما آیا می‌دانید چه چیزی بهتر از یک باربیکیو است؟ یک باربیکیوی ۲۳ متری. فقط یادتان نرود باید کل فضای پارکینگ را برای این باربیکیوی غول‌پیکر خالی کنید.
در اپیزود جدید برنامه یوتیوبی سواری‌های عجیب و غریب، یک وسیله نقلیه می‌بینیم که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد – یک باربیکیوی غول‌پیکر. تری فولسوم از سه دهه پیش مشغول رانندگی کامیون و تریلی بوده و این تریلی را سال ۱۹۹۷ خریداری کرده است. اگرچه این تریلی به خودی خود خاص نیست، اما نکته مهم چیزی است که به آن متصل شده است. پشت این تریلی بزرگترین باربیکیوی دنیا به طول ۲۳ متر قرار دارد. تری علاوه بر اینکه از مدت‌ها پیش راننده بوده، علاقه خاصی هم به کباب کردن گوشت دارد، پس این ابتکارش کاملا منطقی است. وزن کلی این تریلی ۴۶ تُن است. ساخت این باربیکیو شش ماه طول کشیده که قابلیت پخت ۳۵۰۰ تا ۵۵۰۰ کیلوگرم گوشت را دارد. در این ویدیو، تری و خانواده‌اش همراه با چندین آشپز، برای چندین نفر از افراد محلی کباب درست می‌کنند.
حدود دو ساعت و نیم طول می‌کشد تا این باربیکیو برای پختن کباب گرم شود و جابجا کردن آن به تیمی از خودروهای اسکورت نیاز دارد، چون وزن آن خیلی زیاد است. تری و خانواده‌اش همچنین به عنوان کار خیریه، به صورت سیار برای افراد بی‌خانمان غذا درست می‌کنند. این تریلی قابلیت پخت غذا برای ۵۰۰۰ نفر در روز را دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد