موضوعات داغ

بهترین تورهای تفریحی نورورز 99 با مقتدرسیر

عکس مطلب اول
هند و دبی دو مقصد هیجان‌انگیز و اعجاب‌آور هستند که برای گردشگران ایرانی، بسیار انتخاب‌های مناسبی در تعطیلات نوروز هستند. آژانس مقتدرسیر در زمینه برگزاری تورهای باکیفیت و منظم به هند و دبی، بسیار مطرح است و از هم اکنون، تورهای نوروز 99 از روی وب سایت آژانس ما قابل رزرو هستند. توصیه می‌کنیم برای سفر نوروزی همراه خانواده، بهتر است با آژانسی شناخته شده سفر کنید تا بهترین پرواز و هتل را برای سفر شما رزرو کنند.

اقامت به یاد ماندنی با تور دبی نوروز 99
تور دبی نوروز 99 برای خانواده‌های دارای فرزند، انتخاب بسیار مناسبی است. هم هوای گرم و دل‌چسبی دارد و طول پرواز بسیار کوتاهی که به راحتی به فرودگاه دبی می‌رسید. ورود به دبی نیاز به ویزا دارد که مراحل اخذ ویزای دبی هم به عهده آژانس مقتدرسیر است.
تعطیلات نوروز 99 در هتل‌های چهار و پنج ستاره دبی، اقامتی بی‌نظیر و به یاد ماندنی را تجربه می‌کنید. هتل‌های دبی با میزهای رنگارنگ صبحانه از شما پذیرایی خواهند کرد، برخی هتل‌های لوکس‌تر دارای وعده‌های نهار و شام نیز هستند. اگر همراه کودکان سفر می‌کنید، در مورد خدمات هتل برای تفریح و سرگرمی کودکان هم جویا شوید.

هتل‌های معروف در تور دبی
• جواهر گاردنز
• رامادا پلازا دیره
• حیات پلاس
• سوئیس هتل القری
• فیرمونت
• آتلانتیس پالم
• رکسوز پالم
می‌دانید هتل‌هایی که روی پالم دبی هستند، به مراتب شیک‌تر و لوکس‌تر هستند پس اگر به دنبال انتخاب تور لوکس و رمانتیک هستید، حتما این هتل‌ها را انتخاب کنید.
میراکل گاردن از دیدنی‌های اعجاب‌انگیز دبی است، حتما دیدن این باغ بهشتی را در لیست دیدنی‌های دبی، آن هم سفر نوروزی بگنجانید. در این باغ، با بهترین همسفر زندگی‌تان قدم بزنید و در کنار انواع مجسمه‌های پوشیده از گل‌های رنگارگ عکس یادگاری بگیرید.
به امارات مال و دبی مال بروید و از برندهای مختلف خرید کنید. اگر در دیره اقامت دارید به مرکز خرید دیره سیتی سنتر و بازار دبی بروید و سوغاتی‌های زیبا بخرید. البته یکی از سوغاتی‌های معروف دبی، طلا است که می‌توانید برای خودتان به یادگار بخرید. در خور دبی، کشتی سواری کنید و در رستوارن‌های سنتی دیره، غذاهای سنتی عربی را نوش جان کنید.
برای رزرو بهترین تور دبی، با کارشناسان مسافرتی در آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. تور دبی با پروازهای امارات، ماهان، ایران ایر و ایر عربیا در روزها و ساعت‌های مختلفی در تعطیلات نوروزی و در همین روزهای آینده برنامه‌ریزی می‌شوند. برای خرید قبل از عید و یا سفر در تعطیلات می‌توانید از همین حالا با کارشناسان سفر در آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و به کشوری با غذاهای خوشمزه و هتل‌های لوکس سفر کنید.

دیدن تاج محل با تور هند نوروز 99
تور هند مخصوص کسانی است که از دیدن کشوری جدید و با فرهنگ متفاوت، لذت می‌برند، سفرهای هند در آژانس مقتدرسیر به چند صورت و به انواع شهرهای توریستی، برای گردشگران برنامه‌ریزی شده است.
اگر از طرفداران تاج محل هستید و دوست دارید دروازه هند را ببنید و یا با قلعه سرخ عکس یادگاری بگیرید، حتما تور مثلث طلایی را انتخاب کنید. این تور شما را به دیدن دهلی، آگرا و جیپور خواهد برد البته تمام تورها دارای راهنمای فارسی زبان و همین‌طور ترنسفرهای فرودگاهی و بین شهری نیز هستند.
صورت دیگر تور هند که به مقصد شهر زیبا و ساحلی گوا است، به دو صورت در نوروز 99 برنامه‌ریزی شده است. گردشگران هم می‌توانند تور ترکیبی بمبئی گوا را انتخاب کنند و هم می‌توانند با پرواز مستقیم ماهان 7 شب کامل را به گوا سفر کنند و در هتل‌های ساحلی و پنج ستاره در سواحل اقیانوس هند اقامت کنند. هتل‌های کوا معمولا با خدمات سرو غذا و نوشیدنی در 24 ساعت شبانه روز برای گردشگران رزرو خواهند شد.

تور هند

تور هند

خدمات تور هند در آژانس مقتدرسیر
• بلیط مستقیم رفت و برگشت به هند
• ویزا هند الکترونیکی
• 7 شب هتل با صبحانه یا تمام وعده های غذایی
• راهنمای فارسی زبان
• ترانسفر فرودگاهی بین شهری
• گشت شهری و یک وعده غذایی
در تمام شهرهای هند، غذاهای بین‌المللی وجود دارند و می‌توانید از منوهای بین‌المللی نوش جان کنید. اما هند بهشت گیاه‌خواران است، انواع غذاهای خوش‌مزه و دسرهای بی نظیر را می‌توانید در هند امتحان کنید.
سمبوسه، پاکوره بریانی، کاری نخود، روگان جوش و کوفته مالایی از غذاهای معروف هندی هستند. بسیاری از رستوران‌های هندی هم در شهرها وجود دارند، مانند سودا بوتله اوپنر والا، مانکی و پیر 38 که دهلی واقع شده است.
تعطیلات نوروز، بهترین فرصت برای گشتن هند و دیدن مردمان‌ش است، بار سفر ببندید و برای تماشای زندگی مردم هند، در بین غذاهای پرادویه و رنگ‌های درخشان لباسهای‌شان سفر کنید.
برای بررسی تور هند نوروز 99 به وب‌سایت مقتدرسیر مراجعه کنید یا در ساعت‌های اداری با کارشناسان مقتدر سیر تماس بگیرید. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد