موضوعات داغ

تا 15 اردیبهشت ماه نیازی به تمدید گواهینامه یا معاینه فنی نخواهد بود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
رییس پلیس راهور ناجا روز گذشته اعلام کرد که به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری، رانندگان خودروهایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده و یا اعتبار گواهینامه آنان منقضی شده است، تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال آینده نیازی به تمدید ندارند و از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه نخواهند شد و مشکلی در تردد آنان وجود ندارد.
سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز شماره گذاری میثم اعلام کرد که به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، آنهایی که می خواهند نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند و آنهایی که وکالت دارند و امکان نقل و انتقال خودرو در سال آینده را خواهند داشت، حتما چنین کاری انجام دهند و اگر مدت اعتبار وکالت نامه آنان محدود است، می توانند نسبت به افزایش مدت اعتبار آن اقدام کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آموزشگاه های رانندگی نیز اعلام کرد که درخصوص آموزشگاه های رانندگی که ثبت نام در آنجا وجود دارد، کلاس های آموزش را تعطیل کردیم و ابلاغ شده که آزمون آیین نامه در هیچ کجای کشور تا اطلاع ثانوی برگزار نشود و فقط آزمون عملی را اجرا خواهیم کرد. مشکل بعدی ما نیز در ستادهای ترخیص خودرو خواهد بود که تا اوایل هفته آینده با سیستم طرح گسترشی که ایجاد شده، از طریق دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر کشور در مرحله اول ۱۳ استان و کلانشهر انجام خواهد گرفت. از هفته آینده مردم عزیز می توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به ترخیص اتومبیل خود اقدام کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد