موضوعات داغ

برنامه انگیزشی پاور دالرز دوج به مدل‌های چارجر و چلنجر گسترش یافت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برنامه انگیزشی پاور دالرز دوج به تمام مدل‌های ۲۰۲۰ چارجر و چلنجر گسترش یافت. این برنامه به ازای هر اسب بخار ۱۰ دلار کمک هزینه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، پس هرچه توان موتور بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به آن تعلق می‌گیرد. دوج سال گذشته این برنامه انگیزشی را فقط برای مدل‌های SRT خودش ارائه کرده بود.
تیم کونیسکیس رئیس بخش خودروهای مسافری شرکت فیات کرایسلر در آمریکای شمالی در این باره گفته است:
علاقمندان به خودروهای پرفورمنس دوج عاشق خودروهای عضلانی آمریکایی هستند. و برنامه پاور دالرز دوج این عشق و علاقه را هدف قرار داده است. حالا تصمیم گرفتیم این برنامه را برای تمام مدل‌های ۲۰۲۰ چارجر و چلنجر اعمال کنیم تا رضایت مشتریان را جلب کنیم.
سال گذشته، فروش دوج ۲۱٪ نسبت به سال قبلش افزایش داشت و به ۹۶۹۳۵ خودرو رسید که بهترین رقم فروش این شرکت از سال ۲۰۱۳ بود. فروش چلنجر ۹٪ کاهش داشت و به ۶۱ هزار خودرو رسید. اما دوج همچنان از این ارقام رضایت داشت چون این دوبرابر فروشی بود که این مدل در زمان معرفی داشت.
در جدول‌های پیوست مقدار کمک هزینه برنامه پاور دالرز دوج برای مدل‌های چلنجر و چارجر ذکر شده است.
این شرکت برای اینکه مشتریان احتمالی را برای خرید محصولات قدرتمند دوج ترغیب کند، کمپینی با هشتگ #TheMuscleBehindUsدر شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. مردم می‌توانند تصویری از خودرو عضلانی دوج خود را با یک داستان مخصوص خودشان منتشر کنند. این شرکت قصد دارد برخی از این داستان‌ها را انتخاب کند و ویدیویی از روی آن‌ها بسازد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد