موضوعات داغ

افزایش ساعات کار مراکز شماره گذاری فعال در کشور

عکس مطلب اول
سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور در خصوص ساعات کار مراکز شماره گذاری اظهار داشت: از تاریخ شنبه 17 اسفندماه ساعات کار مراکز شماره گذاری فعال در کشور افزایش یافته و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت. هدف از این افزایش ساعات کاری جلوگیری از ازدحام جمعیت در پی شیوع ویروس کرونا بوده است. البته ما از شهروندان می خواهیم تا حد امکان برای نقل و انتقال وشماره گذاری خودرو به این مراکز مراجعه نکنند، اما اگر افردای اصرار بر این کار دارند، پلیس با این تدبیر در پی جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعت خاص در این مراکز شماره گذاری است . از این تاریخ فرآیند پذیرش و شماره گذاری تا ساعت 17 انجام می شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی پلیس راهور در ادامه افزود: ساعات کاری مراکز شماره گذاری تا پیش از این تا ساعت 14 و 15 بود. از شهروندان خواهش می کنیم در صورت مراجعه به این مراکز نکات بهداشتی را رعایت کنند. همچنین در داخل این مراکز یک سری تدابیر بهداشتی و پیشگیرانه نیز در نظر گرفته شده است.
وی درباره مراکز تعطیل شده تعویض پلاک در برخی از استان‌ها گفت: چنانچه ستاد مقابله با ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی برخی از اماکن را گرفته باشد ما هم تابع آن هستیم و در عین حال از شهروندان درخواست می کنیم که به هیچ عنوان برای تعویض پلاک به استان های مجاور مراجعه نکنند. همچنین اگر در ادامه این ستاد هر گونه تصمیمی اتخاذ کنند ما به طور کامل آن را اجرا خواهیم کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد