موضوعات داغ

هیوندای الانترا ۲۰۲۱ هفته آینده در هالیوود رونمایی خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای الانترا جدید به زودی رونمایی خواهد شد. نسخه اولیه این مدل از مدتی پیش مورد تست قرار گرفت و در جدیدترین تصاویری که از آن منتشر شد شاهد خودرویی بودیم که به نظر آماده تولید بود. حالا هیوندای بدون اطلاع قبلی اعلام کرده الانترا جدید ۱۷ مارس رونمایی خواهد شد.
هیوندای برای اعلام این خبر چندین تصویر منتشر کرده تا این کوپه چهاردر با خطوط بدنه جذاب را معرفی کند. به نظر می‌آید این مدل سقفی شبیه خودروهای کوپه دارد، اما احتمالا عده زیادی آن را سدان خواهند نامید.
براساس نگاه کوتاهی که در تصاویر و تیزر منتشر شده، این مدل با خطوط بدنه تند و تیزش کاملا جذاب به نظر می‌رسد. در ویدیو شاهد نگاهی به جلوپنجره هم هستیم، که نسبتا بزرگ است و با زبان طراحی جدید هیوندای همخوانی دارد.

هیوندای الانترا ۲۰۲۱

هیوندای الانترا ۲۰۲۱

در تنها تصویر از فضای داخلی خودرو، شاهد اتمسفری ساده و مینیمال هستیم. صفحه لمسی مرکزی با نمایشگر دیجیتال راننده ترکیب شده است. هیچ دکمه‌ای روی کنسول مرکزی و پنل درها قابل تشخیص نیست، و فقط چند دکمه روی فرمان دیده می‌شوند. البته این فقط تصویر تبلیغی این مدل است، پس انتظار داریم الانترا اصلی کمی با آن متفاوت باشد.
الانترا ۲۰۲۱ در تاریخ ۱۷ مارس طی مراسمی با پخش زنده در وست هالیوود رونمایی خواهد شد. عرضه هیوندای الانترا از اواخر تابستان ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد