موضوعات داغ

توقیف یکماهه خودرو و جریمه 500 هزار تومانی در انتظار مسافران

عکس مطلب اول
حسین ذوالفقاری رئیس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نشست خبری درباره جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: تقریبا اکثر کشورهای جهان با بیماری کرونا درگیر هستند و کشورها هم در این زمینه تصمیمات سخت و حداکثری و برخی اقدامات ایجابی انجام داده اند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، رئیس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ادامه افزود: در طول این مدت شاهد هستیم اکثر مردم به توصیه ها عمل کردند، اما تعدادی هم به این موضوع اهمیت ندادند، مردم از مسئولین درخواست کنترل بیشتر داشتند. اگر زنجیره انتقال بیماری قطع نشود نمی توانیم شاهد کاهش ابتلا باشیم و آمار نشان از کاهش مبتلایان نمی دهد.
ذوالفقاری ادامه داد: در نهایت طرحی که امروز اعلام و اجرایی می شود به پیشنهاد وزارت بهداشت و اجماع تمام دستگاه ها بود و دیشب هم به تأیید رئیس جمهور رسید.
مسافران سریعا به خانه های خود برگردند
وی در ادامه تاکید کرد: کسانی که قصد مسافرت دارند از همین لحظه سفر خود را قطع کنند، در این طرح صرفا به افراد ساکن اجازه ورود داده می شود. کسانی هم که در محل سکونت خود هستند برای سفر تصمیم نگیرند، کسانی که مسافر هستند بدون ورود به شهرهای در مسیر به مقصد اصلی برود.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در خصوص ضمانت اجرایی این تصمیم گفت: رانندگان خودروهایی که قصد رفتن به شهرها را دارند و تخلف کنند و وارد شهرهای دیگر شوند، خودروهای آن ها یکماه توقیف و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد