موضوعات داغ

تصمیم عجیب ستاد کرونا برای تعطیلی مراکز فروش قطعات یدکی و باز بودن تعمیرگاه ها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علیرضا نیک آیین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اشاره به محدودیت های اعلام شده در راستای مبارزه با بیماری کرونا، اعلام کرد که متاسفانه نیاز است که تعمیرگاه ها فعال باشند، اما در مقابل به فروشندگان قطعات یدکی خودرو اعلام شده است که طبق مقررات باید مراکز فروش خود را تعطیل کنند!.
این موضوع درحالی مطرح می شود که برای تعمیر اتومبیل نیاز به قطعات یدکی خواهد بود و شرایط زمانی پیچیده تر می شود که پیش از این هم با کمبود قطعه در بازار روبرو بودیم!. علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران در صحبت های خود اعلام کرد که براساس بخشنامه اتاق اصناف، تعمیرگاه های خودرو جزو آن دسته از مشاغلی خواهند بود که باید در شرایط فعلی مشغول به کار باشند و در حال حاضر نیز تعمیرگاه های خودرو به صورت شیفت بندی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اشاره به تعطیلی فروشندگان قطعات یدکی و باز بودن تعمیرگاه های اتومبیل، اضافه می کند که این تصمیم برای ما بسیار سوال برانگیز خواهد بود و همین حالا برای تامین قطعات یدکی خودرو با کمبود مواجه هستیم، درحالی که با تعطیلی فروشگاه های لوازم یدکی، قطعه ای برای تعمیرکاران و رفع مشکلات مردم وجود نخواهد داشت. در این باره ما اعتراض خود را به اتاق اصناف ارائه کرده ایم، اما متاسفانه حضور اصناف در ستاد مبارزه با بیماری کرونا بسیار کم رنگ بوده و همین موضوع باعث شده است تا یک تصمیم عجیب و غیرکارشناسی برای تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی گرفته شود!.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/11
کشور پت و مت ها...الان سه روز میرم نمایندگی برا تسمه تایم...میگه شرکتی نداریم...بعد میخوام از بیرون بگیرم باز نیست...کشور رو بدیم دست کارگر جماعت بهتر از این دولت ادارش میکنن