موضوعات داغ

تصاویر گرافیکی سه‌بعدی و تصاویر جاسوسی کراس‌اوور جک S432 منتشر شد!

عکس مطلب اول
قبلاً در همین سایت تصاویر گرافیکی اولیه کراس‌اوور جک S432 ارائه ‌شده است، البته آن تصاویر توسط خود شرکت جک تهیه و منتشر شده بودند. اکنون تصاویر گرافیکی سه‌بعدی و تصاویر جاسوسی کراس‌اوور جک S432 با پوشش استتاری در رسانه‌های اینترنتی چین منتشر شده است. این خودرو در نیمه دوم سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد.
این کراس‌اوور سایز متوسط جدید نیز توسط مرکز طراحی شرکت جک واقع در ایتالیا طراحی‌ شده است. پیش‌تر شرکت جک اعلام نموده بود که پس از جک A5 سایر خودروهای سبک این شرکت نیز بر اساس زبان طراحی جدید این شرکت دچار تغییراتی خواهند شد. این زبان طراحی جدید با عنوان "دوره سوم خودروهای سواری جک" معرفی‌شده است و پس از ارائه جک A5 و جک X7 با این زبان طراحی، اکنون شاهد ارائه جک S432 با همین زبان طراحی هستیم.

JAC S432

JAC S432

شعار شرکت جک در مورد این زبان طراحی جدید "به‌سادگی متعادل شده" است و در این زبان طراحی سعی شده با ارائه فیس‌لیفت هر خودرو، چهره‌ جدیدی از آن خودرو ارائه شود.

جک S432

جک S432

بر اساس اطلاعات اولیه، این خودرو یک کراس‌اوور شش‌نفره و به‌ احتمال‌ قوی دارای سه ردیف صندلی خواهد بود. دسترسی به صندلی‌های تاشو ردیف سوم از طریق فضای خالی بین دو صندلی جدا از هم ردیف دوم میسر خواهد شد.

JAC S432

JAC S432

در تصاویر جدید رینگ‌های بزرگ و پنج‌پره جدیدی مشاهده می‌شوند که این رینگ‌ها به خودرو جلوه‌ای اسپرت می‌دهند. خطوط و برجستگی‌های روی درب‌ها نیز دچار تغییر شده‌اند و دیگر همچون نمونه فعلی جک S4 خطوط و برجستگی‌های با شیب معکوس بر روی درب‌ها مشاهده نمی‌شوند.

جک S432

جک S432

در نمای عقب نیز خروجی‌های اگزوز همچون خودروهای جک A5 و جک X7 به فرم دوگانه هستند و همان‌گونه که قبلاً نیز مشخص شده بازهم همانند خودروهای جک A5 و جک X7 چراغ‌های عقب در کل عرض خودرو کشیده ‌شده‌اند ‌‌که این باعث می‌شود خودرو عریض‌تر به نظر برسد.

JAC S432

JAC S432

تاکنون از سوی شرکت جک اطلاعاتی در رابطه با فضای داخلی و قوای محرکه و گیربکس این خودرو جدید منتشر نشده است، ولیکن می‌توان انتظار داشت این خودرو نیز همانند نمونه فعلی جک S4 و سدان جدید جک A5 با موتور 1.5 لیتری بنزینی توربو و گیربکس CVT ساخت شرکت بلژیکی پانچ با کد VT3 به بازار عرضه شود.

جک S432

جک S432


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد