موضوعات داغ

لندو نوریس: ویلیامز در جنگ میانه جدول، ریسینگ پوینت در جهشی بزرگ

عکس مطلب اول
لندو نوریس، راننده تیم مک‌لارن، معتقد است که ویلیامز با خودروی امسالش می‌تواند بسیار به جنگ میانه جدول نزدیک بشود. در فصل گذشته این تیم مک‌لارن بود توانست که بعد از سه تیم برتر در رده چهارم جدول قرار بگیرد. در حالی که ویلیامز از ابتدای فصل به ته جدول چسبیده بود و تا انتها از آن جدا نشد. جورج راسل، راننده ویلیامز، می‌گوید که الان چیزی مشخص نیست ولی راننده هموطنش اینگونه نظر خود را در مصاحبه با Autosport بیان کرده است:

" فکر می‌کنم ویلیامز خیلی نزدیک‌تر است. آن‌ها اساسا در این رقابت هستند، پس باید به آن‌ها فکر کنیم. اینگونه نیست که ما مجبور نباشیم آن‌ها را در استراتژی خودمان در نظر بگیریم، یا زمان پیت‌استاپ خود را بر اساس آن‌ها انتخاب کنیم. حالا باید آن‌ها را در نظر بگیریم و با آن‌ها مسابقه خواهیم داد. رد شدن از آن‌ها آسان نخواهد بود. باید کمی هوشیارتر باشیم و بدانیم تیم دیگری وارد رقابت شده است. جدای از آن، فکر نمی‌کنم تفاوت چندانی با فصل گذشته داشته باشد."

لندو نوریس، مک‌لارن

لندو نوریس، مک‌لارن

در پاسخ به سوالی در مورد ریسینگ پوینت هم گفت:

" اظهار نظر سخت است. از تست پیش فصل و از همان ابتدا آن‌ها بسیار رقابتی به نظر رسیدند. آن‌ها خودرویی دارند که همه جا عملکرد خوبی دارد. فکر می‌کنم آن‌ها همه آخر هفته‌ها (گرندپری‌ها) را به خوبی شروع کنند. بسیار سخت است که بدانیم آن‌ها چه مقدار از توانایی خود را نشان دادند، یا اینکه چقدر در ابتدا در این نشان دادن زیاده روی کردند و در انتها جلوی آن را گرفتند. یا آن‌ها راه بسیار طولانی در پیش دارند، یا در جنگ میانه جدول هستند، یا شاید در جلوی مسابقه. مطمئن نیستم. در مقایسه با سال قبل قدم رو به جلوی بزرگی برداشته‌اند، اما مشخصا معلوم است که چرا."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد