موضوعات داغ

معاینه فنی خودروها تا 15 اردیبهشت ماه اعتبار دارد

عکس مطلب اول
محمدرضا گویا مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره فعالیت مراکز معاینه فنی اظهار داشت که در حال حاضر، در ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با یک شیب نزولی با کمترین پرسنل مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ادامه افزود: بر اساس آمارها، پس از شیوع ویروس کرونا مراجعات شهروندان برای دریافت خدمات 80 درصد کاهش داشته است.
گویا در ادامه صحبت های خود اضافه می کند که پس از اعلام این خبر از سوی پلیس که به دلیل شرایط موجود معاینه فنی خودرو‌ها تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه اعتبار دارد و میزان مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی به شدت کاهش پیدا کرد، اما باید به این نکته اشاره کنم که کارکنان مراکز معاینه فنی بر اساس شیوه نامه های وزارت بهداشت و با استفاده از ماسک و دستکش در حال انجام فعالیت هستند و این مراکز به شکل مستمر از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهرداری های مناطق ضد عفونی می‌شود.
مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در پایان صحبت های خود با اشاره به نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی، اعلام کرد که تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران در یک شیفت کاری با کمترین پرسنل در حال خدمت رسانی و فعالیت هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد