موضوعات داغ

پورشه 9 هزار یورو به هر کارمند خود می دهد! + درخواست عجیب بعد از آن!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، شرکت‌های خودروسازی سایت‌های تولیدی خود را تعطیل کرده و با ارائه تسهیلاتی، سعی در آسان کردن زندگی کارکنان خود در قرنطینه دارند. پورشه نیز همگام با سایر خودروسازان آلمانی، سایت تولیدی Zuffenhausen را تعطیل کرده و قطعه‌سازی خود در لایپزیک را به حالت تعلیق در آورده است. به گفته مدیران این شرکت، تعطیلی خط مونتاژ پورشه تا 14 ام آوریل ادامه خواهد داشت.
در همین حین پورشه برای کارمندان خود یک ژست خوب و عجیب گرفته است. این شرکت به تمامی کارکنان خود برای فعالیت رضایت‌بخش در سال 2019 مبلغ 9000 یورو پاداش به علاوه 700 یورو سهم ویژه از صندوق بازنشستگی کارکنان اختصاص داده است. پورشه سال مالی خوبی را در 2019 سپری کرد و فروش خودروهای آن در آمریکای شمالی 7.6 درصد افزایش یافت. به گفته مدیران پورشه، موفقیت این شرکت با کار جمعی و همکاری تمامی پرسنل بدست آمده و بنابراین شرکت باید از ‌آنان قدردانی به عمل آورد.
اما این پاداش سخاوتمندانه برای کارکنان پورشه بی‌دردسر نبوده است. پورشه به علت شیوع کرونا حجم کمک‌های مالی خود را تا 5 میلیون یورو افزایش داده است. این خدمات به تولیدکننده‌های عمده مواد غذایی و لوازم پزشکی اختصاص می‌یابند. این شرکت از کارکنان خود خواسته که به صورت داوطلبانه در برنامه‌های نیکوکارانه پورشه شرکت کرده و بخشی از پاداش اهدا شده خود را به موسسات پزشکی ببخشند. پورشه این درخواست را بخشی از مسئولیت اجتماعی خود در راستای همبستگی با جامعه عنوان می‌کند. به نقل از مجله اقتصادی فوربس، پورشه در سال 2018 حدود 25 میلیارد دلار درآمد داشت و ارزش آن حدود 11 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد