موضوعات داغ

اطلاعیه ایران خودرو در خصوص نحوه جدید ثبت نام این شرکت + تصاویر

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور بهبود فرآیند تعریف کد کاربري در سایت فروش اینترنتی و همچنین در راستای جلوگیری از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر، اعلام کرد که از روز چهارشنبه 27 فروردین ماه سال جاری، احراز اطلاعات فردی متقاضیان به صورت آنلاین در سامانه "امتا" مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت، به منظور ثبت نام در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو انجام خواهد شد که لازم است موارد زیر مورد توجه قرار گیرد.

1- با اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو "ورود کاربر" و کلیک بر روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا مطابق تصویر زیر رویت شده و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه "ادامه"، مشتری به صفحه ثبت نام هدایت خواهد شد. لازم به ذکر است که شماره موبایل حتما باید متعلق به مشتری بوده و فعال باشد و در صورت مغایرت داشتن شماره موبایل با اطلاعات مشتری، احراز هویت شخصی وی امکان پذیر نخواهد بود.
مرحله اول

مرحله اول



2- پس از وارد کردن کد امنیتی و کلیک بر روي دکمه "ادامه" همانند تصویر زیر، مشتری به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.
مرحله دوم

مرحله دوم



3- با ورود به صفحه بعد و ثبت شماره موبایل، پیامکی براي مشتری تحت عنوان "کد احراز امتا" ارسال خواهد شد و لازم است که مشتري درست همانند تصویر زیر، دو فیلد کد ملی و تاریخ تولد را ثبت و تایید کرده و وارد مرحله بعد شود.
مرحله سوم

مرحله سوم



4- پس از ثبت و تایید، فرم زیر به مشتری نمایش داده شده و پس از کلیک بر روی گزینه "اعطای مجوز ورود یکپارچه"، اطلاعات شخصی مشتری به طور خودکار به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می شود.
مرحله چهارم

مرحله چهارم



5- با طی کردن مرحله قبل، مشتری به صفحه تکمیل اطلاعات شخصی و اطلاعات مورد نظر همانند تصویر زیر وارد خواهد شد.
مرحله پنجم

مرحله پنجم



6- با پر کردن فیلدهای مربوط به اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تاییدیه کد، صفحه ای به شکل زیر برای مشتریان نمایش داده می شود که پس از ثبت کد ملی و تایید ثبت نهایی درخواست مشتریان، ثبت اطلاعات به طور کامل انجام می شود.
مرحله ششم

مرحله ششم


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/26
مرحله هفتم
میان بر

5تا10میلیون بده واست ثبت نام میکنن،
مراحل یک تا شش لازم نیس
1399/2/8
در سامانه امتا باید کارت بانکی رو ثبت کرد؟