موضوعات داغ

مدت زمان ذخیره سوخت کارت ها افزایش پیدا کرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور، دارندگان کارت سوخت می توانند میزان سهمیه سوخت دریافتی خود در ماه های مختلف را از حداکثر 6 ماه، تا حداکثر 9 ماه در کارت سوخت هوشمند خود نگهداری کنند. لازم به ذکر است که این شرایط برای تمامی وسایل نقلیه موتوری دارای کارت سوخت صادق خواهد بود.
همانطور که در جریان هستید، از روز جمعه 24 آبان ماه و در یک اقدام ناگهانی و غیرمنتظره، طرح سهمیه بندی سوخت دوباره اجرا شد و سوختگیری در پمپ بنزین های سراسر کشور تنها با استفاده از کارت سوخت امکان پذیر شد که برای هر لیتر بنزین سهمیه مبلغ 1500 تومان و برای هر لیتر بنزین آزاد، نرخ 3000 تومانی تعیین شد. طبق اعلام قبلی، تنها برای 6 ماه و به میزان 360 لیتر امکان ذخیره آن در کارت سوخت وجود داشت که در صورت عدم استفاده از سهمیه ماهیانه و پر شدن سقف 360 لیتری، سهمیه ماه جدید برای دارندگان وسایل نقلیه واریز نمی شد.
حال روز گذشته شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور اعلام کرد که مدت زمان ذخیره سوخت در کارت های هوشمند، از حداکثر 6 ماه به حداکثر 9 ماه افزایش پیدا کرده است، اما همچنان طبق روال قبلی، میزان سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزین سوز 60 لیتر، دوگانه سوز 30 لیتر و موتورسیکلت ‌ها 25 لیتر خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد