موضوعات داغ

نرخ معاملات خودرو در روز‌های تعطیل قابل قبول نیست

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو پایتخت قیمت خودرو در این روزها مشخص نیست و هر قیمتی که اعلام شود با توجه به تعطیلی بازار خودرو غیر منطقی است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید موتمنی در این خصوص توضیح داد: «شیوع کرونا سبب شده که بازار و نمایشگاه های خودرو بسته شود و به همین دلیل خرید و فروشی صورت نمی پذیرد. حال هر قیمتی که این روز‌ها برای خودرو‌ها اعلام شود، به دلیل تعطیلی بازار کاملا نادرست است.»
وی ادامه داد: «سال گذشته بیشترین فعالیت در بازار خودرو مربوط به اردیبهشت ماه بوده و همین موضوع سبب شده بود که نوسان قیمتی در آن بازه زیاد باشد. به مرور زمان و با وارد شدن نهادهای نظارتی به بخش خودرو، شاهد آرامش نسبی قیمت خودرو تا شهریور بودیم اما این آرامش مقطعی بود و دوباره شاهد افزایش قیمت ها بودیم که این روند تا اوایل بهمن به اوج خود رسید.»
این مقام مسئول در انتها افزود: «برچسب های قیمتی خودروها تنها به صورت اسمی تغییر می کنند و تا زمان باز شدن نمایشگاه های خودرو هیچ قیمت جدیدی قابل قبول نیست. در شرایط حال حاضر پیش پیش بینی می شود حتی با از بین رفتن ویروس کرونا نیز بازار خودرو تا چند ماه همچنان دچار رکود باشد و کسی برای خرید و فروش مراجعه نکند.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد