موضوعات داغ

پیش بینی قیمت عجیب برای پراید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در واکنش به ورود خط تولید ژاپنی ها و جایگزینی خودرو سوزوکی اسپلش به جای پراید بیان داشت که این خودرو جایگزین پراید نخواهد شد و ایده تولید خودروی مشترک ژاپنی و ایرانی تنها یک ایده از سوی یک کارشناس است. البته این احتمال وجود دارد که یک خودروی چینی شبیه به خودروی ژاپنی در ایران تولید شود. از سوی دیگر شرکت های خودروسازی دیگر حاضر نیستند برند خود را به دست خودروسازان ایرانی دهند و در مجموع نحوه و سبک فعالیت ژاپنی ها با ایرانی ها زمین تا آسمان فرق دارد.
به گزارش خودرو بانک و به نقل از گسترش نیوز، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو افزود: با توجه به تحریم کشور ورود شریک خارجی جدید بعید به نظر می رسد و ژاپنی ها جز اولین کشورهایی بودند که پس از تحریم تمام مبادلات اقتصادی خود با ایران را قطع کردند.
قیمت 100 میلیونی پراید
دادفر در ادامه در خصوص حذف خودروی پراید گفت: حذف پراید از صنعت خودروسازی ایران امری اشتباه است. در گذشته شعار خودروسازان این بود که خانواده های موتورسوار را به پراید سوار تبدیل کرده اند، این در حالی است که حالا چنانچه خانواده های قشر متوسط تا شش سال مداوم کار کنند و نانی هم نخورند، تازه می توانند با حداقل حقوقشان و بعد از شش سال یک پراید بخرند.
وی در پایان تصریح کرد: پراید تنها خودروی ایرانی بود که 95 درصد داخلی سازی شده بود و اکنون این سوال مطرح می شود که در شرایط تحریم کدام خودرو می تواند جایگزین خودرویی شود که 95 درصد داخلی سازی شده است. پیش بینی ما این است که قیمت پراید در آینده نزدیک به 100 میلیون تومان خواهد رسید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/6
آقای مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو خودش خر مفت خور ودزد است با کسانی که اورا انتخاب کرده اند ومردم را هم هالو حساب می کند غلط اضافی میل نموده پراید بیش از 20میلیون امروز امروز امروز یعنی گیرندگانش به جای آقا ی مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو خر میشوند!!!!!