موضوعات داغ

اعلام مشخصات فنی ام وی ام 315 پلاس مدیران خودرو + لیست تجهیزات

عکس مطلب اول
از سال 1391 تاکنون ام وی ام 315 به عنوان یکی از هاچ بک های پرفروش بازار ایران عرضه شده و همواره نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. تابحال دو نسخه فیس لیفت از این خودرو به بازار آمده و حال اینبار مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم را از این هاچ بک پرفروش خود راهی بازار کند. جدای از تغییرات ظاهری خودرو، در برخی نماها و تغییر کلی داخل خودرو، آپشن های جدیدی نیز بر اساس نیاز بازار به این خودرو افزوده شده است. خودروی 315 پلاس مدیران خودرو با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که مورد تقاضای بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک شهری است که به دنبال سهولت بیشتر علی الخصوص در ترافیک هستند. از سوی دیگر موتور 1.5 لیتری این خودرو با قدرت 107 اسب بخار بسیار کم مصرف می‌باشد و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است که در کنار این گیربکس اتوماتیک می‌تواند لذت بیشتر از یک هاچ بک مدرن شهری را به ارمغان بیاورد.
این خودرو دارای آپشن های رفاهی جدید دیگری چون سانروف، سیستم راهیاب ماهواره‌ایی (GPS) و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP) است. به نظر می‌رسد که طراحی جدید این خودرو، در کنار گیربکس اتوماتیک و تجهیزات رفاهی بتواند فروش خوبی را برای ام وی ام 315 به ارمغان بیاورد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/7
با شتاب ۱۷ ثانیه ای مصرف سوخت صدی ۱۴ لیتر حتما میشه لذت برد
1399/2/7
من یدونه از ۳۱۵ نیو داشتم و اصلا ترمز خوبی نداشت و همین امر باعث شد که با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت و تو شهر تصادف سختی بکنم باهاش،حالا سوال من اینه که جدای از زرق و برق،آیا فکری به حال ترمزای ضعیف این ماشین کردن یا نه؟(در تحقیقات اونموقع من،متوجه شدم که اکثر دارندگان این ماشین از ترمز ضعیفش ناراضی هستن)که اگه فکری نکرده باشن و تغییری ایجاد نشده باشه،دوزار ارزش نداره این ماشین،حتی با وجود آپشن کنترل پایداری.
1399/2/9
والا ما یدونه نیو از سال ٩٧ داریم تا الان هم مشکل ترمزشو انگار حل کردن و هم مشکل دسته موتور که میگفتن زود خراب میشه تا الان من داشتم این دوتا مشکل که قبل تحقیقاتم بهش برخوردم خوشبختانه ندارم
1399/2/9
قیمتش چنده و از کی فروشش رو میذارن؟؟؟