موضوعات داغ

دستگیری عامل تخریب ۷۰ خودرو پارک شده

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی پیش فردی برای تخلیه روانی فشارهای عصبی وارده به خود اقدام به رنگ پاشی بر روی تعدادی از خودروهای پارک شده در خیابان نبرد شمالی تهران کرده بود که به تازگی خبر دستگیری وی منتشر شد.
نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این خصوص توضیح داد: «در طی 48 ساعت گذشته تعدادی از شهروندان با تماس با سامانه 110 و همچنین مراجعه حضوری به کلانتری 121 سلیمانیه در خصوص رنگ پاشی بر روی خودروهایشان شکایت کردند. به همین منظور نیز دستگیری فرد انجام دهنده این کار در دستور کار قرار گرفته و ظرف این مدت وی دستگیر شد.»
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه افزود: «این فرد اقدام به رنگ پاشی بر روی 70 خودرو پارک شده در منطقه نبرد شمالی کرده است. بررسی های انجام شده نشان داد که وی در شب اول به 25 دستگاه و در شب دوم به 45 دستگاه خودرو روشن اسپری مشکی پاشیده است. با قرار گیری مامورین گشت زنی در نقاط هدفمند وی در خیابان داودآبادی دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی، به مقام قضائی معرفی شد.»
موقوفه‌ای ادامه داد: «پس از دستگیری، متهم معترف شد که ساکن یکی از شهر‌های شمالی کشور است و همسرش چندی قبل منزل را ترک کرده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته و وی برای یافتن همسرش راهی تهران شده بود. به دلیل عصبانیت زیاد و عدم نتیجه برای یافتن همسرش، بر روی خودرو‌ها رنگ پاشیده است.»
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در انتها توضیح داد: «بررسی های انجام شده نشان می دهد که متهم سابقه 6 سفر خارجی داشته و در یکی از سفر‌های خارجی نیز با ماموران درگیر شده و در آنجا سابقه زندان دارد.»

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/8
بیچاره اون صاحب ماشینا که الان فقط باید بدو بدو از این دادگاه به اون دادگاه دنبال شکایت از فردی باشن که آسوده تو زندان استراحت میکنه و معلوم نیست مال و اموالی هم برای جبران خسارت داره یا نه!
1399/2/10
این عکس رنگ ماشین کلن کنده شده خیلیم بد کنده شده ولی رنگ روش پاشیده نشده این عکس مال همون جریان اگه هست چرا رنگ پاشیده نشده کنده شده