موضوعات داغ

شرایط جدید فروش فوری خودرو اعلام شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
عباس تابش، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به مشهود بودن شیب کاهشی قیمت خودرو در بازار اتومبیل که به عنوان یک کالای مصرفی باید در نظر گرفته شود، اعلام کرد که مشتریان برای خرید خودرو لازم است که برخی محدودیت ها و فیلترها را در نظر گرفته و برای ثبت نام در سایت فروش خودروسازان داخلی واجد شرایط باشند که در این خصوص توضیحاتی ارائه خواهد شد.
رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به محدودیت های ثبت نام در سایت فروش خودرو، اعلام کرد که علاوه بر کدملی که در چند مرحله بررسی خواهد شد، لازم است که افراد ثبت نام کننده حتما دارای گواهینامه باشند و همچنین طی 3 سال گذشته هیچگونه ثبت نامی در سایت های فروش خودروسازان داخلی انجام نداده باشند که در این صورت واجد شرایط برای ثبت نام خودرو خواهند بود، هرچند باید این موضوع مهم را در نظر گرفت که سند خودرو برای مدتی در رهن شرکت بوده و امکان فروش آن وجود نخواهد داشت.
عباس تابش در ادامه صحبت های خود با اشاره به خودروهای احتکار شده در انبارها، اعلام کرد که ما به سازمان‌ های صمت اعلام کرده ایم که نگهداری کالا منوط به ثبت در سامانه انبار‌ها باشد، در غیر این صورت این نگهداری در انبار احتکار محسوب خواهد شد و مردم در صورت مشاهده انبار نگهداری خودروهای صفر کیلومتر، می توانند با شماره 141 برای بررسی تماس حاصل کنند و در صورت وصول اطمینان، انباردار و نگهدارنده غیرقانونی خودرو‌های صفر هر دو مجرم شناخته خواهند شد.
عباس تابش در صحبت های پایانی خود همچنین به شرایط جدید گارانتی خودروهای شرکتی اشاره کرد و در این خصوص افزود که اگر خریدار تا ۳ ماه خودروی صفر خود را به گارانتی معرفی نکند، گارانتی خودرو باطل خواهد شد. در خصوص ثبت نام محدودیتی وجود ندارد و قبل از بازگشایی سایت فرصتی برای ثبت نام و دریافت کد رهگیری خواهیم داد. سپس قرعه کشی صورت می‌ گیرد و اسامی آنان اعلام و ظرف ۴۸ ساعت رقم تکمیلی واریز می ‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد