موضوعات داغ

حضور رسمی دنا پلاس در ناوگان پلیس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
نیروی پلیس در تمامی کشورها دنیا تجهیزات خود را پیوسته به روز رسانی کرده تا در هنگام عمل قدرتمند و سریع وارد عمل شود. نیروی پلیس کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در راستای افزایش امنیت و سلامت جامعه گام بر می‌دارد.
مرداد ماه سال گذشته بود که پلیس با خودرو دنا پلاس در یک مسابقه گشت زنی در کشور روسیه شرکت کرده و از همان زمان این موضوع مطرح شد که ایران خودرو برنامه تحویل این خودرو را به ناوگان پلیس کشور دارد.
به نقل از اسب بخار، پس از گذشت ماه ها از انتشار این خبر سرانجام شاهد حضور دنا پلاس در ناوگان پلیس کشور در جایگاه پلیس نامحسوس هستیم.
به این ترتیب به نظر می رسد که نیروی پلیس قصد دارد تا بخشی از نیاز خود را با خرید دنا پلاس از ایران خودرو تامین کند. این خودرو 115 اسب بخار قدرت داشته و 158 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
براساس تصاویر منتشر شده دنا پلاس های تحویلی به نیروی پلیس فاقد سانروف بوده و به احتمال قوی نیز فاقد کیسه هواست.
در سال های گذشته، پلیس نامحسوس تجربه استفاده از خودروهایی چون رنو مگان و سیتروئن زانتیا را داشته است. با وجود اینکه پلیس راهور ناجا به خودروهایی چون نیسان ماکسیما، سوزوکی گرندویتارا، نیسان تیانا، نیسان رونیز، نیسان پیکاپ، تویوتا هایلوکس، تویوتا راو۴، تویوتا لندکروزر، مرسدس بنز کلاس E و C، ایسوزو دی مکس و… مجهز است، در چند سال گذشته بحث حضور خودروهای جدیدتر نیز در این ناوگان مطرح شده و در سال های اخیر شاهد پیوستن کیا سراتو مونتاژ هم به جمع خودروهای پلیس هستیم.
از آخرین خودروهایی که به جمع خودروهای پلیس نامحسوس پیوسته اند می توان به کیا سراتو دنده ای و دنا پلاس تنفس طبیعی اشاره کرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/29
پس بگو شمار ایرانخودرو ماشینای ما رو تحویل نمیده؟؟؟؟علتش اینه که هر چی درست میکنه به سفارش شده ها میده
وقتی آقازاده ها باشن ما دیگه چرا بعد از دو سال ماشینو تحویلمون بدن!!!!حق ما باید بره جای دیگه
1399/2/29
اقا اشتباه کردی مگان داخل راهور ناجا بوده. بری داخل هر جاده مگان پلیس فقط میبینی با تعداد کمی سراتو. در ضمن دنا پلاس و چه به پلیس. داخل بخواد یه دزد رو بگیره دزده در رفته😂😂😂
1399/2/31
فک کنم این خودرو جهت گرفتن دوچرخه سوارانی که سریع حرکت می‌کنند به پلیس تحویل داده شده
1399/3/1
دقیقا. ماشین فوق العاده مزخرفیه. باز مگان و زانتیا هم کلاس و هم شتاب ثانویه عالی داشتن که راحت دزد رو میتونستن بگیرن اما این توربوش هم که باشه بازم کم میاره . فرض کنید پلیس در هنگام تعقیب یه دزد ماشینش خاموش کنه و جوش بیاره. این همون حکایت دنا پلاس توربوهه
1399/3/4
آقایون شما هم میگین بده جی تی ۸۶ رو نگاه کنید از دنا پلاس شتابش کمتره
خوب ببندین دهنو هم سرعت یک ماشین ایرانی نباید بیشتر از ماشین خارجی باشه ! عیبه !
1399/3/15
اولا شتاب اولیه ملاک نیست ثانویه ملاکه. دزد یه ماشین مثلا اگر بخواد یه جایی سرعت بره باید ماشین پلیس شتاب ثانویه قوی داشته باشه تا بتونه اون دزد رو بگیره. اخه این لگن پلاس کجاش ثانویه داره بالای 170 بره جوش میاره. اصلا بدرد پلیس نمیخوره. بعدش جناب اقای بهزاد . جی تی 86 بخواد یه گاز بده دنا پلاستو باد میبره