موضوعات داغ

لکسوس وام بدون بهره 5 ساله برای خودروهای جدید و کارکرده ارائه می‌دهد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
همه می‌دانیم که امروزه با توجه به نرخ‌های بهره بالا، خرید یک خودرو مخصوصا یک مدل لوکس بهترین تصمیم نیست. با این حال، لکسوس می‌خواهد با یک پیشنهاد عالی که در سراسر آمریکا ارائه می‌شود مردم را به خرید خودروهای خود ترغیب کند.
نمایندگی‌ها در حال حاضر وام بدون بهره ۶۰ ماهه برای هر لکسوس مدل ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ ارائه می‌دهند. این پیشرفت خیلی زیادی نسبت به وام با بهره سالانه ۰.۹٪ این شرکت در گذشته ‌است. با این پیشنهاد، می‌توان یک لکسوس RX با قیمت ۵۰ هزار دلار را با اقساط ماهیانه ۸۳۳ دلار قبل از محاسبه مالیات و هزینه‌ها خریداری کرد، در حالی که وام بدون بهره لکسوس LS 500 طی پنج سال باعث کاهش هزینه ۱۸۰۰ دلاری برای خریدار خواهد شد.
در مقابل، یک تویوتا هایلندر ۵۰۰۰۰ دلاری، بدون هیچ گونه پیشنهاد مالی ویژه در حال حاضر، ممکن است منجر به پرداخت بهره ۶۸۲۰ دلار با اقساط ماهیانه ۹۴۷ دلار در ماه شود. این مبلغ با نرخ بهره ۵.۱۵٪ به دست می‌آید.
در حال حاضر این وام بدون بهره برای خرید خودروهای کارکرده لکسوس هم در دسترس است. این پیشنهاد برای وام ۳۶ ماهه ارائه می‌شود، و پایین‌ترین نرخ بهره برای خودروهای لکسوس کارکرده تاکنون است.

لکسوس

لکسوس

این وام بدون بهره در سراسر آمریکا ارائه می‌شود و در ۱ ژوئن ۲۰۲۰ به پایان خواهد رسید. کسانی که به دنبال خرید یک لکسوس از طریق این پیشنهاد هستند، می‌توانند تا دو هفته دیگر از این فرصت استفاده کنند.
وام ۷۲ ماهه لکسوس در بخش‌هایی از ایالات‌متحده شامل وام با بهره ۱.۹٪ می‌شود – به جز شمال شرقی که همان وام با بهره ۰.۹٪ در آنجا ارائه می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/29
لکسوس میخام
1399/2/29
نزار از این خبر ها ! داغ دلمون تازه میشه
1399/2/30
مدیران لکسوس، تدبیر (و البته امید) ارایه وام بدون بهره را بدون شک و دقیقاً از خودروسازان با کیفیت و درجه یک و نام آور ایرانی یاد گرفته اند اما فقط یه فرق کوچیک با هم دارند و اون اینه که:

خودرو سازان ایرانی ابتدا پول می گیرند و می گوبند که 2 یا 3 یا . . . سال دیگه خودرو را با سود 15 درصد تحویل می دن و اما طرف موهای سرش مثل دندون هاش سفید می شه و در آخر ماشینی در کار نیست و می گویند ماشین 100 برابر گران شده است لذا یا الباقی را که 99 برابر واریزی ابتدایی است را واریز کنید یا تشریف بیایید پول های خود را تحویل بگیرید با سود 15 درصد!! و این در حالی است در این زمان؛ تورم نسبت به زمان پرداخت پول به خودروسازان مهربان ایرانی بیش از 1500 درصد بالا کشیده است!! در نظر بگیرید که اصلاً مهم نیست چون همین که اصل پول با سود 15 درصد را می دهند؛ باید کلاهت را به هوا پرت کنی زیرا می توانستند اصل پول را هم ندهند چه رسد به سود آن!!
1399/2/30
ما هم یه موز بر می داریم
1399/2/31
میخوام برم کوه .. کدوم کوه همون کوهی که آهو داره ....🤦‍♂️