موضوعات داغ

مکس ورشتاپن جوانترین قهرمان آینده فرمول یک خواهد بود؟

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
مکس ورشتاپن از روند انجام کارها برای شروع هرچه سریعتر فصل ۲۰۲۰ ابراز خوشحالی کرده است. او در سال های گذشته توانسته عنوان جوانترین پیروز مسابقات فرمول را به خود اختصاص دهد. رکوردی که قبل از مکس در اختیار سباستین فتل آلمانی بوده است.

حال مکس آماده است تا عنوان جوانترین قهرمان فرمول یک را بدست بیاورد. رکوردی که برای آن تلاش بسیاری کرده است.

سال گذشته مکس توانست در پایان مسابقات جایگاه سوم رانندگان را به خود اختصاص دهد در حالیکه با قهرمان مسابقات، لوئیس همیلتون، بیش از ۱۰۰ امتیاز اختلاف داشت.

به اعتقاد او ترکیب امسال ردبول و هوندا توانایی به چالش کشیدن تیم مرسدس را دارد. هرچند با مشکلات پیش آمده به واسطه گسترش ویروس کرونا هنوز مسابقات فرمول یک شروع نشده اند اما برنامه کاملی برای از سرگیری مسابقات در پیست خانگی ردبول وجود دارد. مسابقاتی که ردبول امید فراوانی به کسب پیروزی در آنها دارد.

باید توجه کرد که فصل ۲۰۲۰ آخرین شانس مکس برای کسب عنوان جوانترین قهرمان فرمول یک است. فرصتی که هرگز تکرار نخواهد شد. مکس در این باره گفت:

"دستیابی به این امر بسیار شگفت انگیز و ویژه خواهد بود اما هدف اصلی من پیروزی در تک تک مسابقات است و به دست آوردن قهرمانی های متعدد. خودرویی که در اختیار داریم در تست های پیش فصل بسیار خوب عمل کرده است، ترکیب ردبول و هوندا بیش از هر زمان دیگری به پیروزی نزدیک است. تیم هم از انگیزه بالایی برای قهرمانی برخوردار است، باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. به احتمال بسیار اولین مسابقه فصل در پیست خانگی ما برگزار خواهد شد و این یک انگیزه عالی برای پیروزی است".

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد