موضوعات داغ

هاکنهایم‌رینگ، جانشین احتمالی سیلوراستون در تقویم فرمول یک 2020

عکس مطلب اول
صحبت‌های لیبرتی مدیا و هاکنهایم در حال پیشرفت جدی است و به نظر می‌رسد که قرنطیه اجباری 14 روزه انگلیس برای مسافران ورودی به این کشور، استثنایی برای فرمول یک قائل نشده است. پیست آلمانی در فصل گذشته میزبان یکی از هیجان انگیزترین گرندپری‌های فرمول یک بود، اما به دلیل مشکلات مالی از حضور در تقویم 2020 مجبور به کناره گیری شد. یورن تسکه، رئیس پیست هاکنهایم‌رینگ، می‌گوید:

" در سالی که ما باید بر نزول سنگین فروش‌مان غلبه کنیم، هدف‌مان باید تامین درآمد از طریق فرمول یک نیز باشد. ما در حال صحبت با فرمول یک هستیم. در مورد برگزاری مسابقه‌ای بدون حضور تماشاگران گفتگو کردیم. تا به اینجا امکان برگزاری از منظر تاریخ مسابقه و مسائل قانونی را بررسی کرده‌ایم. برای ما یک انتخاب است."

تسکه به فرمول یک هشدار داده است که آن‌ها باید هرچه سریع‌تر در مورد تعیین محل برگزاری گرندپری‌های سوم و چهارم فصل تصمیم گیری کنند. وی ادامه داد:

" مسئله حیاتی برای ما بلاتکلیف بودن برای چند ماه است. ما باید برای پیست خود مشتری پیدا کنیم و تقاضا برای آن زیاد است، ولی فرمول یک از شرایط ما آگاه است و ما را درک می‌کند. بقیه [پیست‌ها] قراردادی [از پیش ثبت شده] دارند که کار را در مورد مسائل مالی و هزینه‌هایی که قبلا به دلیل آماده سازی انجام داده‌اند، کمی پیچیده می‌کند. ما می‌توانیم فقط بگوییم ’خب، اگر بازه زمانی مناسب را پیدا کنیم این هزینه‌ها را انجام می‌دهیم’. و بعد یا به نتیجه می‌رسیم یا خیر. این نکته شاید در مذاکرات به ما برتری دهد. خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. فکر می‌کنم مهم‌ترین تصمیم در مورد شرایط قرنطینه انگلیس است."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد