موضوعات داغ

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تحویل دنا پلاس اتوماتیک در آینده نزدیک خبر داد

عکس مطلب اول
با شروع سال جدید، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ گویی به نیاز مشتریان خود در تلاش است تا محصولات جدید و متنوعی را به سبد فروش خود اضافه کرده و همچنین به شعار سال 99، یعنی "جهش تولید" عمل کند. حال گروه صنعتی ایران خودرو در سال 99 محصولات جدیدی همچون رانا پلاس، سورن پلاس ، سمند بهینه، پژو ۲۰۷ پانوراما دستی و اتوماتیک و همچنین خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک را برای عرضه به بازار برنامه ریزی کرده است. حال بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در کنار محصولات برنامه ریزی شده، از زمان تحویل دنا پلاس اتوماتیک به مشتریان خود سخن گفته است.
در این خصوص بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو ثبت نامی دنا پلاس اتوماتیک ، اعلام کرد که براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تولید این محصول از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه به روزانه ۱۰۰ دستگاه می رسد و در آینده نزدیک به دست ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/4
این آینده نزدیک منظورشون کیه الان ۳ماه از تحویل اولین نمونش میگزره بعدش من شنیدیم که کلا نسخه توربواتوماتشوتحویل میدن به نظرمن همون توربو خیلی بهتره