موضوعات داغ

تقسیم کرایه نفر چهارم بین ۳ مسافر

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت کرایه نفر چهارم بین ۳ مسافر دیگر تقسیم می‌شود.
به نقل از فارس، علیرضا قنادان در این خصوص توضیح داد: «برچسب‌گذاری کرایه‌های جدید بر روی تاکسی‌ها از روز گذشته آغاز شده و معمولاً این اقدام به صورت تدریجی و طی دو تا سه هفته انجام می‌گیرد. با کمک همین برچسب ها شهروندان می توانند از نرخ جدید کرایه ها در سال جدید اطلاع یابند. به علاوه با مراجعه به سایت تاکسیرانی نیز می توان از نرخ جدید کرایه ها اطلاع یافت.»
وی ادامه داد: «نرخ کرایه ها در سال جدید حداقل 18 و حداکثر 25 درصد افزایش یافته و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات رانندگان جهت دریافت کرایه بیشتر می توانند گزارشات خود از طریق شماره 48048 اطلاع دهند و یا به پایانه‌ها به عوامل کنترل نظارت و گشت سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.»
قنادان تصریح کرد: «همچنین با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اگر راننده تاکسی بیش از دو مسافر در صندلی عقب سوار کرد شهروندان می توانند از طریق سامانه 1888 به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند و از سوار شدن بر این تاکسی‌ها نیز بپرهیزند. به علاوه کرایه نفر چهارم نیز باید بین ۳ مسافر دیگر تقسیم می‌شود.»
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در انتها خاطرنشان کرد: «نرخ پایه کرایه در حال حاضر بر مبنای سه مسافر در تاکسی است که افزایش 25 درصدی متفاوت از آن است.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد