موضوعات داغ

کیف اسناد نیسان اسکای‌ لاین GT-R R34 کمیاب ۱۰ هزار دلار قیمت دارد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پیش از اینکه نیسان GT-R مدرن شهرت فعلی خود را به دست آورد، این برند ژاپنی مدل اسکای‌لاین GT-R R34 را ساخته بود، که کوتاه‌ترین زمان تولید را از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ تجربه کرد. همین باعث شد این نسل GT-R یکی از کمیاب‌ترین مدل‌های نیسان و آخرین مدلی باشد که از موتور شش سیلندر خطی سری RB استفاده می‌کرد.
با این وجود تعداد کمی از آن‌ها نسبت به بقیه خاص‌تر بودند. نیسمو کمتر از ۲۰ نمونه از اسکای‌لاین GT-R R34 را به ارتقای خاصی به نام تیونینگ Z مجهز کرد. تمام این مدل‌ها به رنگ نقره‌ای خاص درآمدند، به جز یکی که به رنگ بنفش نیمه‌شب رنگ‌آمیزی شد، که گران‌ترین GT-R دنیا بود - البته تا قبل از ساخت نیسان GT-R50 توسط ایتال‌دیزاین.
با این حال، همراه با تمام نمونه‌های اسکای‌لاین GT-R R34 یک کیف اسناد فیبر کربنی منحصر به فرد ارائه می‌شد - به حدی منحصر به فرد که شماره شاسی خودرو با نشان روی این کیف یکسان بود.

کیف اسناد نیسان اسکای‌ لاین

کیف اسناد نیسان اسکای‌ لاین

این کیف اسناد با مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌، و شامل یک سی‌دی نرم‌افزار نیسمو، یک کابل عیب‌یابی، و یک کاتالوگ مخصوص است که در آن شاهد تصاویر کمیابی از این GT-R خاص هستیم.
کیف اسناد این R34 نیسمو که در ویدیو می‌بینید گم شده بود، تا اینکه مشخص شد یک کلکسیونر نیسمو آن را خریداری کرده است. خوشبختانه، این کلکسیونر حاضر بود این کیف را بفروشد، البته با قیمت سنگین ۱۰۰۰۰ دلار.
البته، صاحب نیسمو با قیمت پیشنهادی موافقت کرد. به نظر شما آیا این کیف اسناد ارزش این همه هزینه را داشته است؟

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/9
این زد تیون اون زمان به سرعت ۳۱۷ کیلومتر میرسید به کل صنعت فرانسه ارزش داره
1399/3/10
هر کی بتونه کیف اسناد مزدا 1000 و موتور سه چرخه های مزدا k360 و همینطور هوندا n 80 برای من گیر بیاره بهش مژدگانی میدم در بدر دنبال کیف اسنادش میگردم