موضوعات داغ

کلیپ پیش‌نمایش نیسان فرانتیر ۲۰۲۱ منتشر شد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان به تازگی استراتژی بازسازی خود را اعلام کرده که شامل عرضه ۱۲ مدل جدید در طول ۱۸ ماه آینده است. این شرکت کلیپی با عنوان نیسان آینده: از A تا Z هم منتشر کرده که در آن شاهد تصاویری مبهم از خودروهای جدید این شرکت مثل نسل بعدی مدل اسپورت Z و نیسان فرانتیر ۲۰۲۱ هستیم. در این ویدیو یک وانت می‌بینیم که از کنار حرف F عبور می‌کند، و اولین نگاه مبهم به نسل بعدی این وانت نیسان را نشان می‌دهد.
متاسفانه، نمی‌توانیم بخش زیادی از وانت را ببینیم، اگرچه نورپردازی ویدیو باعث شده بخش‌هایی از آن مثل سقف و کاپوت مشخص باشند. هنوز نمی‌دانیم این مدل چه ظاهری خواهد داشت، اگرچه نیسان قول داده آیرودینامیک‌تر از مدل نسل فعلی باشد، که در سال ۲۰۰۴ رونمایی شد. البته چیزی که در کلیپ می‌بینیم کمی شبیه تصویر لورفته نیسان فرانتیر نیسمو است که اوایل این ماه منتشر شد. چراغ‌های جلو دارای نور روز دوگانه هستند که طراحی مشابهی با فرانتیر نیسمو دارند.
در قسمت جلو، کاپوت درخشان وانت را می‌بینیم که توسط جلوپنجره احاطه شده ‌است – دقیقا شبیه همان چیزی که در تصویر لورفته فرانتیر نیسمو دیده بودیم. کاپوت هم مشابه به نظر می‌رسد، با خطوط عمیق روی لبه‌ها که ظاهر متفاوتی به این سطح صاف و هموار داده است.
یکی از چیزهایی که فرانتیر نیسمو داشت و روی این وانت قابل تشخیص نیست، گلگیرهای بزرگ آن هستند. در تصاویر فرانتیر نیسمو شاهد گلگیرهای عریضی بودیم که تا زیر چراغ‌های جلو ادامه داشتند. در این کلیپ هم گلگیرها کمی قابل تشخیص هستند؛ البته به نظر می‌آید یک ورق فلزی بین دو نور روزانه قرار دارد.
نیسان فرانتیر ۲۰۲۱ باید قبل از پایان سال رونمایی شود. در حالی که این مدل دارای طراحی جدید و یک موتور V6 جدید است، که نیسان در مدل ۲۰۲۰ آن را معرفی کرد، برخی از بخش‌های وانت کنونی هم در آن دیده می‌شوند. قیمت این مدل هم ممکن است افزایش قابل توجهی داشته باشد. اما تا زمانی که نیسان رسما از فرانتیر ۲۰۲۱ رونمایی کند، هر چیزی بشنویم معتبر و موثق نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد