موضوعات داغ

دردسر های هم تیمی شدن لوئیس همیلتون و سباستین فتل

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از اعلام خروج سباستین فتل آلمانی از تیم فراری بسیاری بر این عقده هستند که بهترین گزینه برای ادامه فعالیت او به عنوان یک راننده تراز اول،‌ رانندگی برای تیم مرسدس است. تیمی که نه تنها خودرو قهرمانی را در اختیار دارد بلکه به نظر می رسد قصدی برای از دست دادن راننده قهرمان خود، لوئیس همیلتون، هم ندارد.

مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر، در مصاحبه اخیر خود از دردسر های هم تیمی شدن لوئیس همیلتون و سباستین فتل صحبت کرده است. دردسرهایی که به معنای واقعی می‌تواند برای توتو ولف مشکل ساز شوند.

از سوی دیگر مدیر تیم مرسدس تا این لحظه در مورد امضاء قرارداد برای فصل ۲۰۲۱ با فتل نه جواب مثبت قطعی داده است نه صد در صد آنرا رد کرده است. این مورد زمانی جالب تر می‌شود که بدانید هر دو راننده مرسدس در پایان این فصل به انتهای زمان قراردادشان می رسند. البته که احتمال تمدید قرارداد لوئیس همیلتون بسیار زیاد است.

کریستین هورنر در همان ابتدای جدایی فتل از فراری اعلام کرد که قصد برگرداندن سب را به تیم ردبول ندارد، چراکه از دیدگاه او مکس ورشتپن راننده اول است و با توجه به روحیات مکس و تجربه هم تیمی بودن او و دنیل ریکاردو، سباستین کسی نیست که بتواند راننده دوم مکس بشود. به اعتقاد هورنر برای سباستین انتخاب های هوشمندانه تری هم وجود دارد.

" او راننده بسیار بزرگی است و دستاورد های بزرگی را به نام خودش ثبت کرده است. هنوز بسیار جوان است و بسیار سریع. شاید مرسدس از استخدام او بترسد. مدیریت دو قهرمان بزرگ در یک تیم و در کنار هم بسیار سخت است. سخت تر از چیزی که بتوانید تصور کنید. اما برای این ورزش بسیار عالی خواهد بود، هیجان و اشتیاقی که ایجاد خواهد شد باور نکردنی است".

مدیر تیم ردبول معتقد است اگر سباستین فتل تصمیم به بازنشستگی بگیرد بزرگترین ضربه را به مجموعه فرمول یک وارد کرده است.

" او راننده بسیار بزرگی است و میدانم که به بازنشستگی هم فکر کرده است. امیدوارم تصمیم به ماندن بگیرد اما هر تصمیمی بگیرد قابل احترام است".

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد