موضوعات داغ

شوق زندگی در تابستان، تخفیف در سرویس تمامی خودروهای هیوندای توسط KTL

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت KTL تصمیم دارد تا طرح سرویس تخفیف‌داری را برای تمامی اتومبیل‌های وارداتی و مونتاژی هیوندای تمامی خودروهای هیبرید، شرکتی، واردات سایر شرکتها و واردات متفرقه را شامل می‌شود و تمامی این خودروها می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند. مطابق اعلام رسمی KTL، خدمات دهی به خودروهای هیبریدی هیوندای در این طرح گنجانده شده و پس از آن نیز استمرار خواهد یافت.
کلیه نمایندگی‌های مجاز شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو یا (KTL) آماده سرویس دهی به مشتریان می باشند و خدمت رسانی به خودروهای هیبریدی هیوندای نیز در نمایندگی‌های منتخب صورت خواهد گرفت. لازم است تا متقاضیان محترم قبل از مراجعه به نمایندگی‌های KTL، نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.
مشتریان محصولات هیوندای برای اخذ نوبت می‌توانند طی برقراری تماس با نمایندگی‌های کرمان خودرو نسبت به نوبت گیری اقدام کنند. لیست نمایندگی‌های KTL به همراه آدرس دقیق و شماره تلفن در وب‌سایت شرکت به آدرس WWW.KTL-CO.COM قابل دسترسی است. متقاضیان تنها یکبار می‌توانند از این طرح در تاریخ 17 الی 29 خردادماه استفاده کنند اما جای نگرانی وجود ندارد، چرا که با توجه به شرایط فعلی بازار، KTL به دنبال اجرای طرح‌های خدماتی بیشتری طی ماه‌های آینده است.
در پایان باید خاطرنشان کرد افراد شاغل در سیستم بهداشت و درمان کشور که مالک خودروهای هیوندای هستند، می‌توانند با به همراه داشتن مدارک شناسایی خودرو همراه با مدارک شناسایی اشتغال در مراکز درمانی کشور از تخفیف ویژه کادر درمانی برخوردار شوند.
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد