موضوعات داغ

اولتیماتوم پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ‌ها درباره احتکار خودرو

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ صاحبان و مسئولان پارکینگ‌ها
آگاه باشند که هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.
به نقل از ایسنا، در طی روزهای گذشته انبارها و پارکینگ های فراوانی در تهران و سایر شهرستان های کشور کشف شده که ده‌ها و حتی صدها خودروی احتکار شده در آنجا نگه داری می شد. در همین راستا سرهنگ نادر مرادی توضیح داد: «پیش از این نیز عنوان کردیم که خروج خودروی بدون پلاک از کارخانه در حکم احتکار بوده و با آن برخورد خواهد شد. در روزهای اخیر هم که با تدابیر اتخاذ شده پلیس به بازار خودرو ورود کرده و با موارد احتکار آن برخورد کرده است، اکثریت خودروهای احتکاری کشف شده فاقد پلاک بوده‌اند.»
وی ادامه داد: «گاها تعدادی از خودروهای بدون پلاک مستقیما از درب کارخانه خارج شده و در انبارها و پارکینگ ها نگه داری می شوند. پارکینگ هایی که بعضا در مراکز شهری نیز قرار دارند. صاحبان و مسئولان پارکینگ‌ها
آگاه باشند که هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود و به همین جهت نیز هشدار داده می شود که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ‌ها و انبارها خودداری کنند.»
پیش از این پلیس بارها از مردم خواسته بود که در صورت مشاهده و اطلاع از فضاهایی که در آن اقدام به دپوی خودرو شده است، حتما مراتب را گزارش دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد