موضوعات داغ

برلیانس H330 بعد از یک سال و نیم دوباره تولید شد

عکس مطلب اول
خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های صنعت خودروسازی، باعث شد تا شرکای خارجی خودروسازان داخلی به تمامی تعهدات خود پشت کرده و خودروسازان را با خط تولید بدون قطعه رها کنند. در حال حاضر شرکت های خودروساز مختلفی در کشور وجود دارند که با بازگشت تحریم های بین المللی و خروج شرکای آنان از کشور، مجبور به کاهش فعالیت خود و یا به کلی مجبور به تعطیل کردن خطوط تولید خود شده اند.
پارس خودرو، یکی از خودروسازان بزرگ کشور است که بازگشت تحریم های بین المللی باعث شده تا شرکای خارجی آن قطع همکاری کرده و خطوط تولید آن را به کلی تعطیل کنند. دو شرکت خودروسازی رنو و برلیانس، شرکای اصلی پارس خودرو در کشور بودند که با تحریم مجدد صنعت خودروسازی بازار ایران را ترک کرده و همین موضوع باعث شد تا پارس خودرو در تولید و تکمیل تعهدات محصولات این دو شرکت به مشتریان داخلی با مشکل مواجه شوند.
در ماه های گذشته با ترخیص قطعات رنو از گمرک، شرکت پارس خودرو موفق به راه اندازی خط تولید محصولات رنو و عمل به تعهدات معوق مشتریان خود شد و حالا بعد از 1.5 سال توقف تولید محصولات برلیانس، این شرایط فراهم شده است تا پارس خودرو به صورت خیلی محدود، امکان تولید برلیانس H330 را بدست آورده و به تعهدات معوق خود مربوط به مهرماه و آبان ماه سال 97 عمل کند، به همین منظور هیچگونه شرایط فروشی از سوی پارس خودرو به منظور ثبت نام و فروش محصولات برلیانس اجرا نشده و تولیدات محدود این شرکت فقط برای پاسخگویی به تعهدات قبلی این شرکت خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد