موضوعات داغ

تویوتا هایلوکس 2021 با گشتاور، راحتی و فناوری های بیشتر معرفی شد

عکس مطلب اول
امسال تویوتا هایلوکس بارها طعمه عکاسان جاسوسی شد و همچنین درز اطلاعات فنی آن باعث شد که تا حدودی با این خودروی جدید قبل از معرفی رسمی آن آشنا شویم، اما کنون زمان انتظار به پایان رسیده و با معرفی رسمی تویوتا هایلوکس 2021، دیگر نیازی نیست به تصاویر جاسوسی و یا اطلاعات فاش شده آن استناد کنیم و شرکت خودروسازی تویوتا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مخاطبان قرار داده است.
اولین قدم در مسیر تغییرات تویوتا هایلوکس، ایجاد تغییرات ظاهری است که حالا می تواند یک چهره جذاب و سنگین تری را شاهد باشیم. در قسمت جلو از جلوپنجره بزرگ و ترکیب شده با مجموعه سپر استفاده شده است و رنگ مشکی آن جذابیت بیشتری به این خودرو نسبت به جلوپنجره کرومی داده است. در اطراف سپر چراغ های مه شکن نصب شده و قاب آن حالت یکپارچه با قاب روی گلگیرها گرفته است. فرم چراغ روشنایی تغییری نکرده، اما طراحی داخلی آن اصلاح شده و همچنین پس زمینه مشکی آن جذابیت بیشتری به همراه داشته است که جزییات بیشتر آن را می توانید در تصاویر شاهد باشید.

تویوتا هایلوکس 2021

تویوتا هایلوکس 2021

تویوتا هایلوکس در حال حاضر برای بازارهای آسیایی و همچنین استرالیا به همراه برادر شاسی بلند دوقلوی خود یعنی فورچونر که شباهت ظاهری بالایی نسبت به یکدیگر دارند، در دسترس قرار گرفته و قرار است که با موتور بهبود یافته، راحتی بالاتر و همچنین فناوری های بیشتر یک تجربه رانندگی بهتر برای کاربرانش به ارمغان آورد. تویوتا هایلوکس 2021 به یک موتور 2.8 لیتری دیزلی قوی تر با خروجی قدرت 201 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتن متری مجهز شده است که تمام آن در دور موتور 1600 قابل دریافت است. لازم به ذکر است که این موتور در بازارهای مذکور ارائه شده و هنوز اطلاعات دقیقی از موتورهای عرضه شده در مدل های بین المللی ارائه نشده است.

2021 Toyota Hilux

2021 Toyota Hilux

جدای از بروزرسانی موتور، تویوتا مدعی است که این خودرو کشش بهتری نسبت به گذشته دارد و سیستم تعلیق بهبود یافته آن می تواند سواری راحت تری برای سرنشینان داشته باشد. علاوه بر این برای بهره وری بهتر سوخت، دور موتور هنگام توقف و زمانی که بیکار باشد، از 850 دور بر دقیقه به 680 دور بر دقیقه کاهش پیدا کرده است. در داخل کابین هم یک صفحه نمایشگر 8 اینچی لمسی جدید با امکان اتصال به اپل کارپلی استفاده شده و در خصوص ایمنی هم بسته ایمنی تویوتا شامل کروز کنترل پویا، سیستم هشدار خروج از جاده و همچنین سیستم هشدار و جلوگیری از برخورد را دریافت کرده است.
فروش این خودرو از ماه ژوئیه در شرق اروپا و از ماه اکتبر در غرب اروپا آغاز می شود، اما این خودرو از همین ماه در بازار تایلند عرضه شده و علاوه بر نسخه های استاندارد، یک نسخه GR هم در راه است که می تواند به گسترش سبد فروش و لیست انتخاب مشتریان کمک کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/15
جان سخت
1399/3/16
فرقی با فوتون نداره .