موضوعات داغ

پیش فروش 45 هزار خودرو از فردا 18 خردادماه توسط ایران خودرو آغاز می شود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ثبت نام برای تخصیص 15 هزار خودرو تولیدی ایران خودرو به صورت فروش فوق العاده تا 14 خردادماه ادامه یافته و روز شنبه 17 خردادماه قرعه کشی مربوط به این طرح فروش با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط در سالن همایش‌های ساپکو برگزار خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این خصوص توضیح داد: «به محض پایان یافتن مهلت ثبت نام اطلاعات وارد شده از جانب متقاضیان راستی آزمایی و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه آغاز شد.»
بابک رحمانی ادامه داد: «اسامی افرادی که در قرعه کشی برنده شوند بلافاصله و پس از پایان قرعه کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و این افراد 48 ساعت فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.»
وی تصریح کرد: «افرادی که در طرح فروش فوق العاده موفق به دریافت خودرو نشده و در قرعه کشی برنده نشده اند می توانند در طرح های فروش دیگر ایران خودرو شرکت کنند.»
با توجه به گفته های وی ایران خودرو قصد دارد از 18 خرداد ماه 45 هزار دستگاه خودرو دیگر را در 12 مدل پیش فروش کند. این خودرو ها در قالب طرح های پیش فروش 4 تا 2 ماهه عرضه خواهند شد و مالکان آن ها براساس قرعه کشی مشخص می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/17
شرط نداشتن پلاک فعال رو که حذف نکردن.
الان کسی بخواد ماشین کارکرده اش رو نو کنه باید یک سال هم پیاده بمونه تازه اگه اسمش در بیاد. اگه نه که باید بگرده یه ماشین داغون تر از ماشین خودش رو دوباره بخره. بی منطقه!!!