موضوعات داغ

ارائه خدمات به خودروهای هیبرید هیوندای از سوی نماینده رسمی هیوندای KTL

عکس مطلب اول
نماینده رسمی هیوندای از ارائه خدمات تخصصی به‌تمامی خودروهای این شرکت و به‌ویژه خودروهای هیبرید خبر داد.
شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) نماینده رسمی هیوندای در ایران پس از تجربه موفق در ارائه خدمات به خودروهای بنزینی تولید داخل و وارداتی شرکت هیوندای که بسیار موردتوجه شرکت هیوندای قرارگرفته این بار با توجه به درخواست شریک خارجی خود و به دلیل اهمیت رضایت‌مندی مشتریان و مالکان خودروهای هیبریدی از ارائه خدمات ، از تاریخ 17 خردادماه خدمات گارانتی به خودروهای واردشده از طریق واردکنندگان رسمی را آغاز کرده است .
این موضوع در صنعت خودروی کشور بسیار کم‌سابقه است که یک شرکت توانایی فنی و سیستماتیک آن را داشته باشد که بتواند به خودروهای وارداتی توسط سایر شرکت‌ها خدمات در پوشش گارانتی ارائه دهد و این موضوع می‌تواند پایه‌گذار یک نوع خدمت موردنیاز بازار ایران برای مصرف‌کنندگان خودرو باشد .KTLهمچنین ارائه خدمات تخصصی و تأمین قطعات اصلی به کلیه خودروهای هیبریدی هیوندای را نیز ازاین‌پس در برنامه خود قرار داده است.
آن چیزی که این روزها بیش‌ازپیش امیدوارکننده خواهد بود این است که با توجه به حساس بودن خودروهای هیبریدی نسبت به استفاده از قطعات تقبلی و آسیب و خطراتی که این قطعات برای خودرو و ایمنی و آرامش سرنشین ایجاد می‌کند مالکان خودروهای هیبریدی هیوندای می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز منتخب شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) از اصالت قطعات استفاده‌شده در فرایند تعمیرات و قطعات مصرفی اطمینان خاطر داشته و ضمانت نماینده رسمی را به همراه داشته باشند .
شاید بتوان با اطمینان گفت که با توجه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش ، نیروهای متخصص آموزش‌دیده ، حمایت شرکت هیوندای ، و اعتبار گروه خودروسازی کرمان و سابقه کوتاه و موفق KTL مالکان خودروهای هیبریدی هیوندای ازاین‌پس بدون نگرانی می‌توانند به نمایندگی‌های منتخب شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو مراجعه کنند.
خودروهای هیبرید ازنظر تکنولوژی و فناوری‌های به‌کاررفته در طراحی خودرو نسبت به خودروهای معمولی متفاوت‌ هستند. هیبریدها به دلیل ترکیب دو پیشرانه الکتریکی و بنزینی و وجود سیستم‌های الکترونیکی حساس در خودرو مستلزم نگهداری خاص هستند و رفع ایراد احتمالی این خودرو ها مانند خودروهای بنزینی نیست و نیازمند تجهیزات و ابزارآلات خاص (عایق برای ولتاژهای بالا) و نیروی متخصص و ماهر است.
اقدام به تعمیر خودرو توسط افراد غیرمتخصص خطرات جدی‌ای را برای شخص تعمیرکار و خودرو در بر خواهد داشت و منجر به بروز ایرادت و خسارات بیشتر در خودرو خواهد شد.
یکی از ضعف‌های موجود در کشور تاکنون نبود دانش تعمیر و نگهداری از خودروهای هیبرید بوده است. حتی در سال‌های اخیر بسیاری از واردکنندگان خودروهای هیبریدی عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات و تأمین قطعات خودروهای هیبریدی نداشته‌اند و ازاین‌رو شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده خودرو به دنبال راه‌حل‌های مناسبی جهت حمایت از مشتریان خود در ایران هستند .
شرکت هیوندای برای رفع این مشکل اقدامات قابل‌توجه ای به کمک نماینده رسمی خود در ایران انجام داده است تا ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی در داخل و خارج کشور برای کارکنان فنی و کارشناسان مورد تائید و اطمینان از تأمین به‌موقع قطعات آرامش خاطر و اطمینان از خدمات فنی را برای مالکان خودروهای هیبرید هیوندای فراهم کند.
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد