موضوعات داغ

محدودیت های جدید پرداخت وجه برای برندگان قرعه کشی، تمدید 24 ساعته برای جاماندگان

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با اعلام نتایج قرعه کشی خودروسازان، برندگان تنها 48 سرعت فرصت داده شده تا نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند، اما فرصت برندگان قرعه کشی فروش فوق ‌العاده خودروسازان برای واریز قیمت خودرو در حالی به اتمام می رسد که با محدودیت تراکنش مالی برای پرداخت وجه خودرو روبرو هستند و نمی توانند بیشتر از 50 میلیون تومان از حساب خود را به حساب شرکت های خودروسازی منتقل کنند. حال درهمین رابطه، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو خبر از تمدید مهلت پرداخت به جاماندگان تکمیل وجه می دهد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، تعداد زیادی از خریداران با مشکل سقف پرداخت مبلغ خودرو مواجه شده و امکان پرداخت مبلغ بالاتر از 50 میلیون تومان از حساب خود به حساب خودروسازان را ندارند. درحالی که برندگان قرعه کشی یا باید مبلغ خودرو را طی دو روز به حساب خودروساز واریز کرده و یا اینکه باید از دو شماره حساب مختلف نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند. حال در این خصوص معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام تمدید مهلت پرداخت، اعلام کرد که امکان تکمیل وجه منتخبان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده این شرکت تا ساعت 12 روز چهارشنبه 21 خردادماه فراهم شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/22
وقتی چهارتا شاسگول تصمیم گیرنده باشند تولیداتمان همانی می شود که هست و شیوه فروشمان هم نباید بهتر از این شود. فقط باید گفت تاسف تاسف و تاسف
1399/3/23
بادرود وخسته نباشید
خواهشن به گوش سران سه قوه و مسئولان فروش خودرو برسونید که برای اجرای عدالت بیشتر وکوتاه نمودن دست دلالان ، علاوه بر شرایط موجود واجرای شرط پیش پرداخت ، شرط داشتن سابقه ۱۰ساله گواهینامه وشرط نداشتن خودرو وپلاک جاری(چه سفید وچه زرد و...)در یکسال گذشته برای همه افراد خانواده هم اعمال شود وهمچنین یکنفر از هر خانواده فقط حق ثبت نام داشته باشد و خانواده‌هایی که جمعیت بیشتری دارند در اولویت نخست قرار بگیرند..باسپاس(یک بازنشسته)