موضوعات داغ

خودروهای جایگزین MG360 برای تحویل به مشتریان توسط آذویکو مشخص شد

عکس مطلب اول
در جلسه ای با حضور مدیران شرکت "صنعت خودروی آذربایجان" که به دعوت از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی برگزار شد، از مدیران این شرکت خواسته شد تا نسبت به تسریع تعهدات این شرکت و تحویل خودروهای جدید به مشتریان اقدام شود و این شرکت خودروسازی هم تصمیم گرفته تا بجای خودروی غیرقابل تولید و عرضه MG360، خودروی جایگزین جدیدی به مشتریان خود تحویل دهد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، باتوجه به مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر پیش فروش 6664 دستگاه خودروی MG 360 توسط شرکت صنعت خودرو آذربایجان، این شرکت اقدام به پیش فروش تعداد کمتر از 6 هزار دستگاه خودروی MG 360 کرده و هزینه آن را برای طرف خارجی سوئیفت کرده است، اما با شروع مجدد تحریم های بین المللی صنعت خودروسازی، سایک موتور و زیرمجموعه آن یعنی شرکت MG از همکاری با ایران دست کشیده و ارسال قطعات به کشور را متوقف کردند تا شرکت صرفا امکان تولید 2248 دستگاه خودروی MG 360 و تحویل آن به مشتریان را داشته باشد.
حال پس از ورود و رسیدگی تعزیرات حکومتی به این پرونده، رای به تحویل خودروی جایگزین به خریداران خودروی MG 360 داده شده است و برهمین اساس شرکت صنعت خودروی آذربایجان دو انتخاب را پیش روی مشتریان خود گذاشته که شامل "دانگ فنگ S50" با قیمت 350 میلیون تومانی و یا خودروی شاسی بلند "لوکسژن U6" با محدوده قیمت 700 تا 800 میلیون تومانی بسته به آپشن آن می شود.
تحویل خودروی لوکسژن برای پایان تیرماه سال جاری برنامه ریزی شده است و همچنین خودروی دانگ فنگ S50 آذیکو نیز اواخر مهرماه 99 برنامه ریزی شده و حداکثر تا پایان بهمن ماه 99 براساس اولویت ثبت نام، در قالب خودروی جایگزین MG 360 به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/22
آذیکو ام جی 360 رو با قیمت 90 پیش فروش کرد، الان میخواد یه برندی که هیچ پشتیبانی و قطعات یدکی تو ایران نداره رو 800 تومن بده؟ خب مشتری میخواست 800 تومن بده گستره عظیمی از ماشین های کره ای و حتی اروپایی دم دستش بود، لوکس ترین ماشین چینی با 5 سال گارانتی مطمین 500 تومنه! دانگ فنگ با موتور 206 رو چطور به قیمت 350 میخواد بده؟ اونم نه تحویل فوری تا بهمن!!!
جوری میگن ورود تعزیرات گفتم الان اون امار تولیدی که ارائه داده بود و هیچوقت تحویل نشد قراره تکلیفش روشن شه
1399/3/23
فکر نمیکنم لوکسژن با این قیمت جایگاه خوبی پیدا کنه چون تو اون بازه ماشین هایی کارکرده مثل توسان و اپتیما و ایکس وان نسل قبل و کلی ماشین دیگه بعلاوه یه سری صفر های فوق العاده مثل بورگوارد و...
1399/3/23
با نام خداوند حق تعالی
حضرت علی علیه السلام می فرماید:«حق سنگین، اما گواراست و باطل سبک، اما بلاخیز و مرگ آور»
چندی پیش در مقاله ای به نقل از خبرگذاری فارس از تخلفات عمده و کاملا مشهود این شرکت و سازمانهای مربوط پرده برداری نموده بودید که لینک مقالتون در آخر یادآور میشم-حال سوال که باید پرسید اینه که با چنین احکام صادر شده از تعزیرات حق به حق دار رسیده یا از باطل پیروی شده؟ چطور قراردادی با قیمت قطعی بوده که حال پرداخت مشتریان با نرخ تورم بانک مرکزی و قیمت خودرو با دلار روز محاسبه میگردد؟! میزان کجاست؟! تکلیف 20 میلیون عرض 4200 تومان که از دولت گرفته شده چه شد؟! حمایت از مصرف کننده کجاست؟ دستگاه قضا چرا رای قاطع نمیدهند چرا جلوی تخلفات این شرکت گرفته نمیشود؟ چرا مردم را به شک می اندازند چرا اعتماد مردم را سلب میکنند! پشت پرده خبریست؟!!