موضوعات داغ

یک چهارم از خودروهای بنتلی بنتایگا به دلیل احتمال آتش‌سوزی فراخوانی شدند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بنتلی یکی از خودروسازان مشهور و باسابقه بریتانیایی است که بر تولید خودروهای لوکس تمرکز دارد. در حالی‌که پرفروش‌ترین محصول این شرکت بنتلی کنتیننتال GT است، بنتلی تمرکز زیادی بر افزایش فروش بنتلی بنتایگا داشته است. از سال 2016 تاکنون، حدود بیست هزار بنتلی بنتایگا توسط این شرکت به فروش رسیده که با این حساب می‌توان گفت بنتلی هر روز 13 دستگاه بنتلی بنتایگا را به فروش رسانده است. با این وجود مشکل اتصالات در سیستم سوخت‌رسانی، برای بسیاری از این خودروها دردسرساز شده است.
مطابق اطلاع رسمی، حدود یک چهارم از خودروهای بنتلی بنتایگا که به فروش رسیده‌اند، شامل فراخوان ایمنی نقص سیستم سوخت می‌شوند که تعداد آن‌ها حدود شش هزار دستگاه برآورد می‌شود. از این تعداد 1892 دستگاه بنتلی بنتایگا در ایالات متحده به فروش رسیده و 783 دستگاه نیز به مشتریان اروپایی تحویل داده شده است.

بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتایگا

نقص سیستم سوخت رسانی بنتلی بنتایگا نخستین بار در یک سند NHTSA اعلام شده است. طبق این اسناد، گاهی اوقات و بر اثر تصادف ممکن است در سیستم سوخت‌رسانی بنتلی بنتایگا نقص ایجاد شود و بنزین ورودی به محفظه موتور قطع نشود و درنتیجه آن شاهد آتش‌سوزی خودرو باشیم. این مشکل برای اولین بار در سال 2018 گزارش شده است، هرچند خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه آتش‌سوزی بر اثر نقص سیستم سوخت‌رسانی بنتلی بنتایگا گزارش نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد