موضوعات داغ

14 خودروساز آمریکایی که طی دهه های اخیر به طور کامل نابود شدند

عکس مطلب اول
در کسب و کارهای امروزی رقابت حرف اول را می زند و در صنایع بزرگی مثل خودروسازی، یک اشتباه راهبردی می تواند منجربه از دست رفتن تمامی سرمایه و نابودی شرکت ها برای همیشه شود. در طول سال های اخیر خودروسازان مختلفی با اهداف بلندپروازانه شکل گرفته و بعد از چندین سال فعالیت که بعضی از آنان سابقه تقریبا 100 ساله نیز داشته اند، با پیدایش خودروسازان جدید در میان چرخ دنده های رقابت له شده و به طور کامل نابود شده اند.
حال امروز در خودروبانک نگاهی به یک اینفوگرافی از خودروسازان آمریکایی خواهیم داشت که در آن به خودروسازانی اشاره شده که به رغم چندین دهه فعالیت و قبضه کردن بازار در طول سال ها، در نهایت سرنوشت آنان به تعطیلی کامل کارخانه و فراموش شدن برند آنان ختم شده است، هرچند در بین آنان برندهای مطرحی نیز دیده می شود که به لطف عرضه برخی از محصولات خارق العاده خود در طول سال های فعالیت، هنوز هم در ذهن ها ماندگار شده اند.

خودروسازان ورشکسته آمریکایی

خودروسازان ورشکسته آمریکایی

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/27
#آمریکا_رو_به_افول_است
1399/3/27
بلد نیستن. از ایرانخودرو و سایپا باید یاد بگیرن. خودرو میفروشن با امکانات و طراحی عصر حجر، پولشم نقد میگیرن. هر وقتم حال کردن تحویل میدن. تازه با قرعه‌کشی :))
1399/3/27
شمابیایدباقرعه ماشین بفروشیدمثل ایران خودروسازان خارجی بایدازایران خودرویادبگیرند.ببین چطورملت رامسخره خودشون کردن پول ماشین رااول میگیره بعد یک سال ماشین میده آنهم بفیمت روزان زمان پس خارجیهابایدباخودروسازان کشورمامشورت بگیرندتامثل ماباقرعه کشی ماشین به مشتری بدن خیلی مسخره هست ها
1399/3/27
سآب رو ننوشته یه زمانی عجب ماشینهایی داشت........
1399/3/28
صد شرف ماشینای ایرانیه