موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو ژنو 2021 هم کنسل شد!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان بویژه اروپا، زندگی بسیاری از شهروندان را مختل کرده است و با گسترش آن در کشورهای مختلف، کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز مجبور به تعطیلی موقت خود تا فروکش کردن بحران و مهار این ویروس شده اند. هرچند با ادامه دار شدن این بحران در جهان، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را به صورت محدود دوباره آغاز کرده اند، اما هنوز شاهد ممنوعیت تجمعات و برگزاری رویدادهای مختلف هستنم که این موضوع شامل رویدادهای صنعت خودروسازی هم می شود.

شیوع ویروس کرونا در اروپا باعث شد تا یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت خودروسازی، یعنی نمایشگاه ژنو به طور کامل لغو شود و برخی از خودروسازان در تاریخ تعیین شده محصولات جدید خود را به صورت آنلاین معرفی کنند. حال ادامه دار شدن بحران کرونا در جهان، باعث شده است تا برگزار کنندگان نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس برای سال جدید هم این نمایشگاه را لغو کنند، در صورتی که زمان زیادی تا رسیدن به ماه مارس 2021 میلادی باقی مانده است و در طول این چندماه باقی مانده ممکن است راه حلی برای بهبودی و مهار این بیماری پیدا شود. ولی چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، حضور پرقدرت ویروس کرونا در جهان است و همین موضوع باعث شده تا مسئولین برگزار کننده نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس برای سال 2021 نیز برنامه ای برای برپا کردن آن نداشته باشند.

در توضیحاتی که پیرامون لغو این مراسم ارائه شده، آمده است که اکثر غرفه داران در یک نظرسنجی شرکت کرده و اعلام کردند که احتمالا در نمایشگاه 2021 ژنو سوئیس شرکت نخواهند کرد و ترجیح می دهند در صورت مساعد بودن شرایط، این کار را در سال 2022 انجام دهند. خودروسازان همچنین اعلام کردند که در صورت پیدا شدن راه حلی برای درمان ویروس کرونا و کاهش خطرات آن، زمان لازم است تا شرایط به حالت عادی برگردد و قطعا در سال 2021 نمی توان حضور بالای صدها هزار نفری را در نمایشگاه شاهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد